  • 21. Data: 2007-07-04 18:33:53
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Wednesday, July 4, 2007, 7:17:05 PM, you wrote:

    > Ale wiesz, że pogrom płacznika uznaje tylko napęd pod literą A: ?

    A jakiż to problem wreszcie to zmienić?
    Poza tym - to jest problem użytkownika, z jakiego nośnika zechce
    skorzystać i co sobie zamapuje pod literkę A:

    > Jakbyś chciał nie grzebiąc takową literę do flasha przypisać, skoro jest już
    > zajęta przez fizyczny napęd?

    U mnie nie jest. Poza tym - j.w.

    > Nie wspominając o tym, że portów USB może nie byc/mogą być
    > odłączone(zablokowane)/procedury w inspektoracie nie pozwalają na
    > podłączenie czegokolwiek

    Absurd. Skoro dopuszcza się dostęp obcego nośnika - dyskietki - to nie
    ma jakichkolwiek przeciwskazań do dopuszczenia również innego nośnika.

    Poza tym - to _jedno_ stanowisko w ZUSie, na którym kopiuje się
    klucze/certyfikaty/wnioski, może być obsługiwane przez jedną,
    _świadomą_ osobę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2007-07-04 18:55:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:14810137559.20070704203353@pik-net.pl>:

    > A jakiż to problem wreszcie to zmienić?
    > Poza tym - to jest problem użytkownika, z jakiego nośnika zechce
    > skorzystać i co sobie zamapuje pod literkę A:

    Wyraźnie napisałem, że to nie problem użytkownika, to po co do pieca
    dokładasz? ;)

    > U mnie nie jest. Poza tym - j.w.

    Tak jak wyżej, mowa o grzebaniu w sprzecie w ZUS.

    > Absurd. Skoro dopuszcza się dostęp obcego nośnika - dyskietki - to nie
    > ma jakichkolwiek przeciwskazań do dopuszczenia również innego nośnika.

    Pobożne życzenia już wcześniej zacząłeś wypisywać. To może ustalmy w końcu o
    czym mowa. Bo ja pisze o stanie faktycznym, również tym, że zapewne mogłes
    użyć długopisu do wypełnienia odpowiednich druków

    > Poza tym - to _jedno_ stanowisko w ZUSie, na którym kopiuje się
    > klucze/certyfikaty/wnioski, może być obsługiwane przez jedną,
    > _świadomą_ osobę.

    Ale nie jest -- ja cały czas o stanie faktycznym piszę...

    To jak? Zatrudniasz pięciu pracowników, że nie mogłeś raz do ZUS pojechać,
    dowiedzieć sie o kody i długopisem zgłoszenie wypisać?
    Jeżeli mogłeś, to po co tego /flame'a/ rozpocząłeś? ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2007-07-04 18:58:32
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrolił na ekranie:
    > Poza tym - to _jedno_ stanowisko w ZUSie, na którym kopiuje się
    > klucze/certyfikaty/wnioski, może być obsługiwane przez jedną,
    > _świadomą_ osobę.

    Ale już niedługo nie będziesz odnawiał certyfikatów w zusie, tylko w jednym
    z centrów certyfikacyjnym - tym które sobie wybierzesz. I tym samym
    podpisem elektronicznym będziesz mógł podpisywać dokumenty zus, deklaracje
    podatkowe, kontrakty z kontrahentami itp.
    Imo to będzie wielka zmiana, na którą nie są gotowe przedsiębiorstwa. Imo
    pojawi się tu problem, kto w dużej firmie będzie mógł podpisywać takie
    dokumenty -> czyli kto będzie musiał wyrobić sobie podpis elektroniczny.
    Prezes? Pracownicy z działu kadr? Księgowi? Bo certyfikat/klucz będzie
    wydawany osobie fizycznej a nie firmie. Czy jak prezes oddeleguje to
    zadanie do spacjalisty od płac, to czy wtedy koszt wyrobienia certyfikatu
    będzie mógł wrzucić w koszty? A co z przychodem pracownika jeżeli to firma
    za to zapłaci? Czy wystarczy zwykły zakres czynności, czy jakieś inne
    papierki prawnicze trzeba będzie podpisywać - upoważnienia?
    Czasu zostało już niewiele, bo chyba od następnego roku zus nie będzie już
    odnawiał certyfikatów -> więc problem dyskietek zniknie :]

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 24. Data: 2007-07-05 08:51:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 17:25:33 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Chyba już od roku albo dłużej jest ta wersja

    Napisałem niejednoznacznie. Jest program poprawiający z wersji 6.04.001 na
    6.04.001A