  • 11. Data: 2003-12-01 12:06:09
    Temat: Re: Nowy platnik - RMUA wydruk w kolejnosci alfabetycznej
    Od: "zikom" <S...@w...pl>

    > Specjalnie zostawilem calosc dot. drukarki - nie bylo tam mowy o tym
    > ze te kartki ktore sie nie drukuja to sa losowe ze srodka :) wiec
    > zinterpretowalem
    > ze drukarka drukuje czesc z calej partii dokumentow i potem pada (wowczas
    > wiadomo ile kartek wyszlo i mozna drukowac te nastepne),
    > a nie ze drukuje co ktoras kartke :)

    U mnie drukuje w kolejności wprowadzenia w programie kadrowym z którego
    robię import. Wydaje mi się że problem można rozwiązać wczytując KDU do
    starego płatnika który ustawia sposób wydruku alfabetycznie, a następnie
    zapisać dokument ponownie. Teraz import nowym płatnikiem i powinno być już
    dobrze. Podglądałem KDU po zapisie i dane posortowane są alfabetycznie.
    Sprawdźcie czy u Was to zadziała.

  • 12. Data: 2003-12-01 16:58:43
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Jestes pewien? U mnie drukuje w kolejnosci, ktora wyglada na RANDOM,
    > ale naprawde to jest to pewna *stala* kolejnosc w danym dokumencie,
    > fakt ze nie jest alfabetyczna, ale jest *stala*.
    Dziś to sprawdzałem. Drukowałem rca wg mojegto sposobu. i kicha. wyszedł
    "random". Ale w tym momencie to zgłupiałem. Bo za październik wydrukowało
    poprawnie, tzn najpierw nie, ale wgrałem poprawkę i poukładałem wg alfabetu
    i wtedy było ok. Więc stąd mój pomysł, że takie zabiegi pomagają

    --
    PawełJ

  • 13. Data: 2003-12-02 11:17:47
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    "zikom" napisał

    > U mnie drukuje w kolejności wprowadzenia w programie kadrowym
    Bo to tak dokladnie jest.

> [...]
    > dobrze. Podglądałem KDU po zapisie i dane posortowane są alfabetycznie.
    Zgadza sie to dziala, tylko czy po dostosowaniu programu zrodlowego (kadry,
    place)
    do zmienionej struktury KEDU pliku transportowego (ze tak go nazwe0
    da sie ja wczytac w starym platniku?

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 14. Data: 2003-12-02 18:11:28
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    (kadry,
    > place)
    > do zmienionej struktury KEDU pliku transportowego (ze tak go nazwe0
    A czy dostosowanie nie polegałoby tylko na ułożeniu ludzi w kolejności
    alfabetycznej? No a po drugie po co go wczytywać do starego płatnika??

    --
    PawełJ

  • 15. Data: 2003-12-03 06:45:17
    Od: "zikom" <S...@w...pl>

    Użytkownik "PawełJ" napisał
    > (kadry,

    > A czy dostosowanie nie polegałoby tylko na ułożeniu ludzi w kolejności
    > alfabetycznej? No a po drugie po co go wczytywać do starego płatnika??

    Wczytanie do starego płatnika to rozwiązanie tymczasowe (na dzisiaj). Wraz
    ze zmianami w 2004r ulegnie zmianie format KEDU i nie będzie kompatybilności
    ze starym płatnikiem. Można mieć tylko nadzieje że kolejna wersja Płatnik II
    uwzględni wiele błędów, w tym również wydruki w kolejności alfabetycznej.