  • 11. Data: 2008-01-05 22:27:49
    Temat: Re: Numizmatyka a VAT
    Od: m...@g...com

    On 5 Sty, 22:58, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > Dobra, ale poszło o obowiązek prowadzenia *ewidencji VAT*.
    > Uproszczonej, dla jasności.
    > Zwolnieni z VAT ten obowiązek *mają* (w odróżnieniu od niepodlegających
    > pod VAT).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Zwolnieni podmiotowo mają, ale w tym przypadku nie ma zwolnienia
    podmiotowego (przy sprzedaży wyrobów z metali szlachetnych). Natomiast
    wykonujący wyłącznie transakcje zwolnione przedmiotowo nie mają tego
    obowiązku (art. właśnie 109 ust. 3).

    pozdr.
    mj

  • 12. Data: 2008-01-06 14:33:40
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-01-2008 o 18:37:43 <m...@g...com> napisał(a):

    > A co niby jeszcze grozi? Innymi sankcjami nie straszą...

    Patrzysz do złej ustawy, w Kodeksie Pracy tez nie ma części
    Przepisy Karne, co nie znaczy że ni znajdziesz takowej w Kodeksie karnym

    pozdr,
    tommyz

  • 13. Data: 2008-01-07 04:53:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Jan 2008, m...@g...com wrote:

    > Zwolnieni podmiotowo mają, ale w tym przypadku nie ma zwolnienia
    > podmiotowego

    Słusznie, thx za korektę!

    pzdr, Gotfryd