    From: "Romik" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: O ile dni mozna sie bezkarnie spoznic z ZUS?
    Date: Sun, 2 Jul 2006 20:38:17 +0200

    O ile dni mozna sie w praktyce bezkarnie spoznic z ZUS?
    Chodzi o to, zeby nie zablokowali konta, nie przyslali komornika, nie
    naliczyli wielkiej kary
    i nie odebrali mozliwosci korzystania z publicznej sluzby zdrowia.

    Ile dni lub tygodni mozna sie spoznic, a przy ilu staje sie to juz
    niebezpieczne?
    Pytam, bo mam gorszy miesiac. Czekam, az splyna mi przelewy za projekty.