    From: "j23" <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: OT: Czy to jest kosztem uzyskania przychodów?
    Date: Wed, 26 Mar 2003 14:20:26 +0100

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303252353460.-36205045-100000@k6
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > Erm... uważasz że zaliczenie w "armię darmozjadów" jest nobilitacją ??
    > ;)
    Nobilitacja to nie jest, ale tez i nie iwektywa, raczej stwierdzenie faktu.
    A tak w ogole to po prostu wkurza mnie jesli ktos uwaza, ze biznes prowadzi
    sie tylko po to zeby placic podatki

    > Acha. A to nie była sugestia inwektywy pod adresem Kaizena ;)

    no tu moze i masz racje...

    > Nie irytuj się, to nie Kaizen pisał ustawę :( !
    > Szukasz kozła ofiarnego ?? ;)

    Nie szukam, ale przeczytaj co napisal Kaizen: "A dlaczego państwo (czyli my
    wszyscy) mamy płacić za Twoje nieudane decyzje?" - Kto za to placi Panstwo?!
    tym ze ja zaplace mniejszy podatek? Ja juz powinienem zaplacic mniejszy
    podatek, bo pieniadze na te materialy wydalem pare lat temu, a to ze nie
    wszystko zeszlo, to nawiasem mowiac bardziej wina rzadzacych (slaba
    koniunktura gospodarcza) niz moja.

    Jak ktos choc troche mysli, to zdaje sobie sprawe, ze prowadzac firme
    podejmuje sie rozne decyzje udane i nieudane, gdyby nie mozna bylo tych
    nieudanych zaliczyc do KUP to dopiero bylaby paranoja.

    Nawiasem mowiac materialy, ktore chce zlikwidowac, to glownie ulotki i
    broszury, moge zorganizowac akcje (oczywiscie fikcyjna) wysylania tych
    ulotek do klientow i wtedy spokojnie bedzie to KUP, ale ja po prostu chce
    uniknac tworzenia niepotrzebnych fikcji...