  • 21. Data: 2007-06-22 23:47:26
    Temat: Re: [OT]Urzedaski :)
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:pan.2007.06.22.23.30.34@gmail.com...

    > No tak, przez jakiś czas można tak pociągnąć, ale góra 100 lat :)

    No i o to własnie chodziło.
    Urzędnicy bez biznesmenów przeżyją bardzo długo.

  • 22. Data: 2007-06-23 08:35:17
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 23-06-2007 o 01:47:26 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > No i o to w?asnie chodzi?o.
    > Urz?dnicy bez biznesmenów prze?yj? bardzo d?ugo.

    Tylko że mi chodziło o retoryczne doświadczenie myślowe a nie o dokładną
    analizę
    ile konkretnie lat wytrzymają :)
    A jeśli już analizować, to bez urzędników pociągnie wszytsko 1000 lat :)

  • 23. Data: 2007-06-25 13:32:07
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    > No i o to własnie chodziło.
    > Urzędnicy bez biznesmenów przeżyją bardzo długo.

    No ale na jakim kiepskim poziomie
    Arek