  • 11. Data: 2002-10-21 18:15:33
    Temat: Re: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Magdalena Wołoszyk" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3DB3AF7F.7040102@inzbud.pl...
    > Dostaliśmy ostatnio w firmie zestawienie błedów w deklaracjach

    nóż się w kieszeni otwiera. Karabin sam strzela.
    Nazwiska ofiar do egzekucji proszę....

    Z tym trzeba skończyć.
    śmierć politykom i prawnikom

    Kiedy wreszcie będziemy w Unii a polskie warcholstwo dostanie wilczy bilet.
    Skurwysyny wszelkiej maści od robienia przekrętów gdzie się da.

  • 12. Data: 2002-10-21 20:24:18
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

    > Kiedy wreszcie będziemy w Unii a polskie warcholstwo dostanie wilczy
    bilet.

    Bilet? Tak, ale to Brukseli, posadki już czekają. Jak to było z tym prawem
    Dilberta o awansowaniu niekompetencji???

    P.

  • 13. Data: 2002-10-21 20:41:09
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl> napisał w wiadomości
    > Bilet? Tak, ale to Brukseli, posadki już czekają. Jak to było z tym prawem
    > Dilberta o awansowaniu niekompetencji???

    Na najlepszych owszem.
    Na piastujących stanowiska do pierwszego stopnia swojej niekompetencji w
    Polsce czekają kopniaki.

    Mamy coraz więcej rozumnych ludzi. Może część z nich zainteresuje się na
    kogo głosuje ?
    Jest ogromne bezrobocie. Urzędnicy wymyślają coraz to nowe uzasadnienia
    swojego pobierania wynagrodzenia.

    Po kiego czorta składkę na OFE płacimy przez ZUS?
    Nie da się bezpośrednio ?????

    NIE! bo jakiś "uczciwy" tak to wymyślił

    Reforma ZUS też wniosła "wiele dobrego" (dla urzędasów, bo nie dla ludności)

  • 14. Data: 2002-10-21 22:00:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Oct 2002, berdycz wrote:

> [...]
    >+
    >+ Na najlepszych owszem.
    >+ Na piastujących stanowiska do pierwszego stopnia swojej niekompetencji

    Jesteś pewien ?
    Nigdy nie czytałeś opisów pobytu "fahowcuf" z UE z okazji róznych ?
    Nie, nie *zawsze*. Ale niektórych...

    No i na deser - powiedz mi jaki interes mają *inne* kraje UE
    w staraniu się o wysoki poziom *nie ich* (czytak: naszych)
    reprezentantów ?
    [...]
    >+ Mamy coraz więcej rozumnych ludzi. Może część z nich zainteresuje się na
    >+ kogo głosuje ?
    [...]
    >+ Po kiego czorta składkę na OFE płacimy przez ZUS?
    >+ Nie da się bezpośrednio ?????

    Obawiam się że zadajesz za trudne pytania jak na średnie
    zainteresowania naszego społeczeństawa...
    Może jakby *.podatki wybierało to twój apel na coś by się
    przydał :], choć - czy ja wiem....
    Przecież np. "koncepcja KRUS" z braku PSL mogłaby paść,
    i co, wyszłoby że wszyscy mają sprawiedliwie (wróć:
    niech będzie np. "proporcjonalnie") płacić ?? ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2002-10-22 10:10:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...
> [...]
    > No i na deser - powiedz mi jaki interes mają *inne* kraje UE
    > w staraniu się o wysoki poziom *nie ich* (czytak: naszych)

    Czytałem.Wiem co masz na myśli...
    Ale co mi pozostało??? Złudzenia!
    Ja już na polaków nie liczę.
    Porządni Polacy do polityki nie idą, a ci co piastują, sporadycznie są
    porządni.
    I jak tu nie sympatyzować z niektórymi "terrorystami" :-(

    > Obawiam się że zadajesz za trudne pytania jak na średnie
    > zainteresowania naszego społeczeństawa...

    Zatem czy uważasz, że Bismarck ponad wiek temu miał rację mówiąc o Polakach
    ???

  • 16. Data: 2002-10-22 16:09:51
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    > Kiedy wreszcie będziemy w Unii a polskie warcholstwo dostanie wilczy
    > bilet. Skurwysyny wszelkiej maści od robienia przekrętów gdzie się da.

    Widzę że i Ty dajaesz się nabierać na zbawienną funkcję UE.Nic
    gorszego.Po wejściu do unii co najwyżej może być więcej biurokracji,a
    ludzie zostaną ci sami przecież.Nie licz na poprawę,łudź się że to
    gorsze jakoś uda nam się przetrwać.
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 17. Data: 2002-10-22 20:07:46
    Temat: OT[2] ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Oct 2002, berdycz wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" [...]
    [...]
> [...]
    >+ > zainteresowania naszego społeczeństawa...
    >+
    >+ Zatem czy uważasz, że Bismarck ponad wiek temu miał rację

    Podobno angielscy getlemeni mawiali że o faktach się
    nie dyskutuje.
    Polscy pisarze - że "koń jaki jest..."

    A my np. widzimy podatki jakie są[1] (to żeby nie było NTG :)).
    *Ja* mam ci wyrażać opinie ?? ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] mam na myśli *zarówno* tzw." przejrzystość systemu" jak
    i *wysokość* - szczególnie w kontekście ostatniego trąbienia
    jacy to Irlandczycy niedobrzy, że nie wszyscy chcą "dać
    wejść innym". Jakby kto nie zdawał sobie sprawy - to oni
    mają 7% VAT a dochodowego to już nie pamiętam :> (ale
    przy naszym też nie go widać). Jakby kto pytał - to
    nie jest tak, że "u nas to by spowodowało" - w *każdym*
    kraju takie "obcięcie" "by spowodowało". Ale oni
    tak ZROBILI. Teraz mają u siebie fabryki procesorów...
    Ale to oczywiście przypadek :>

  • 18. Data: 2002-10-23 07:10:36
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gorszego.Po wejściu do unii co najwyżej może być więcej biurokracji,a
    > ludzie zostaną ci sami przecież.Nie licz na poprawę,łudź się że to

    Ale po wejściu do UE moje dzieci bez problemu będą mogły opuścić ten
    "cudowny kraj" i osiedlić się "obok"; tam gdzie ludzie są normalni.
    Dla mnie UE mało wniesie. Ja już jestem za stary

  • 19. Data: 2002-10-23 19:55:22
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Ale to prawda. TAKIEGO systemu nigdzie nie maja. Tylko w Polsce mógl
    > powstac taki bubel :-(
    >

    > Maddy

    mają, w Chile, to jest kopia ich systemu, ale mało kto o tym wie, bo
    polski urzędnik nie myśli o wykonaniu dobrej pracy tylko o dobrej płacy
    za nie wiadomo jaką pracę :(

    pozdrawiam mm01

  • 20. Data: 2002-10-23 23:49:40
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 21 października 2002 o godzinie (09:40:47) napisano:
    MW> Dostaliśmy ostatnio w firmie zestawienie błedów w deklaracjach
    MW> zuswoskich za 3 lata 1999-2001.

    Smutne to i prawdziwe. Ja w swoim czasie dostalem pismo z ZUS, w ktorym
    byly wypisane rozne powody, przez ktore SYSTEM nie moze poprawnie
    przeczytac deklaracji (w stylu - "za slaba jakosc tuszu", "pismo odreczne
    nieczytelne"), a obok miejsce na zaznaczenie powodow, ktore dotyczyly
    mojej deklaracji. Niestety, z zadnego powodu nie mozna bylo
    skorzystac, wiec ktos zrobil odreczny dopisek - "niewlasciwy papier".
    Nie musze chyba dodawac, ze papier byl jak najbardziej normalny...

    >To nie jego kaprys ale po prostu słabość systemu OCR. Systemy te bardzo
    >dobrze sprawdzają się przy piśmie drukowanym, mocno kontrastowym w stosunku
    >do tła, a więc czarna czcionka na bialym tle (z niebieskim może byc już
    >gorzej), podobnie z wypełnianiem na maszynie a szczególnie czcionką z
    >szeryfami. Przy wypełnianiu ręcznym należy się jednak napracować, zrezygnować
    >trochę z własnego charakteru pisma na rzecz technicznego, dosłownie prostego.
    >Systemy te maja funkcje uczenia sie jak interpretować niedopowiedziane znaki
    >ale pewnie w ZUS'ie ją całkowicie wyłączono.

    Moj darmowy program do skanera za 400 zl rozpoznaje bezlednie wszystkie
    deklaracje - nawet sredniej jakosci ksero. Czcionki szeryfowe i
    bezszeryfowe nie sa dla niego problemem. Jesli sa dla systemu Prokomu,
    tym gorzej dla niego.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl