  • 21. Data: 2015-03-25 06:17:41
    Temat: Re: [OT] kogoś do pitów...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.03.2015 o 22:45, Gotfryd Smolik news pisze:

    > To zalezy od definicji "sprzedaży".
    > AFAIR ta "bardziej prawna" coś wspomina o odpłatności ;)

    Przecie pisał o studenckiej gaży :) Więc pewnie chciałby zapłacić około
    20zł za godzinę, a nie chce płacić 200zł jak za doradcę podatkowego.

  • 22. Data: 2015-03-25 12:55:32
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    możecie podać jakiś adres? bo nie mogę za bardzo namierzyć...

  • 23. Data: 2015-03-25 14:09:33
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-25 12:55, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > możecie podać jakiś adres? bo nie mogę za bardzo namierzyć...

    Google też jest z PeŁo i Cię nie lubi czy co?

    Click --> <https://pfr.mf.gov.pl/>

    Piotrek

  • 24. Data: 2015-03-25 14:38:32
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    dziękuję!

    a gdzieś znalazłem informację że 3 razy błędy i nastęuje blokada...

    znaczy się jak to się wypełnia/jak się z tego korzysta?

  • 25. Data: 2015-03-25 14:43:18
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaakkkkkkkkk...

    czytam ten opis, no jakby nie przymierzać - po/eu...

    do wypełnienia formularza potrzebuję... wypełnionego formularza...

    no mogłem się spodziewać...

    no przecież gdybym wiedział gdzie mam co wpisać to bym sobie sam wpisał do
    jakiegoś programu...

    wygląda mi to na po-inteligencję... wylicz wszystko, wpisz do ODPOWIEDNICH
    pól, a strona wygeneruje Ci... obrazek z pitem...

    ech, kpina...

  • 26. Data: 2015-03-25 15:42:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ministerstwo Propagandy wrote:

    > znaczy się jak to się wypełnia/jak się z tego korzysta?

    ???

  • 27. Data: 2015-03-25 18:11:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, to proste pytanie w języku polskim,

    nie to nie jest pytanie w stylu po/eu propagandy sukcesu...