  • 11. Data: 2002-06-11 06:37:30
    Temat: Re: Obrót a kasy rejestrujące
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0206102327030.30999-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > [...]
    >
    > Już napomknąłem w innym poście: na początek powiedz
    > mi, skąd sprzedawca nieVATowiec będzie znał wartość
    > sprzedaży netto, jeśli ewidencji nie prowadzi a zakazu
    > sprzedaży innej niż 22% (choćby materiały budowlane 7%)
    > bynajmniej chwilowo nie ma ??
    > Jak "nowy" sprzeda towaru za 43000 zł brutto i postanowi
    > z tego wyliczyć 32245,90 przychodu netto - to zaraz stanie
    > przed 'zarzutem', że było np. 40186,92 zł netto !
    > Taka regulacja nie miałaby sensu...
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    Gotfryd twoje rozumowanie może być słuszne w przypadku nie Vatowca ale ja
    twierdziłam że podaje się wartość netto gdy jestem płatnikiem Vatu .Ja tak
    przynajmniej robiłam ( miałam kontrole z US kasy ).W przepisach jest mowa o
    obrocie a dla mnie obrót ( dla Vatowca) jest kwota netto sprzedaży .My
    mieliśmy sprzedaż komputerową (Symfonia) i na wszystko były wystawione
    dokumenty faktury lub paragony ( i tam jest wartość netto.)
    Jolka

  • 12. Data: 2002-06-11 13:19:37
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Wiola Pikorska wrote:
    [...]
    >+ Gotfryd twoje rozumowanie może być słuszne w przypadku nie Vatowca ale ja
    >+ twierdziłam że podaje się wartość netto gdy jestem płatnikiem Vatu .Ja tak

    Odszczekuję i przyznaję się bez bicia: jakoś tak mi z głowy
    temat wątku wyparował i pomyliłem "wejście na kasę"
    z "wejściem w VAT" !!

    Pozdrowienia, Gotfryd