  • 21. Data: 2005-05-06 14:46:59
    Temat: Re: Od kiedy odliczac VAT za paliwo - od momentu zakupu czy od momentu przerejestrowania ?
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Nie sugestia. Wprowadzaniem w błąd jest straszenie nieistniejącymi
    > konsekwencjami:

    > Nie czepiałbym się, gdyby była mowa o samochodzie za ponad 3500 zł - ale
    > mowa o takim za 3000, dla którego powyższe stwierdzenie jest
    > nieprawdziwe.

    > Wprowadzaniem w błąd jest też pisanie:
    > "Kryterium zaliczenia do ST jest spełnione poprzez;
    > (...)
    > cenowe-powyżej 1500,00"
    >
    > "omawiany zakup podlega wpisowi do którejś z ewidencji *w dacie zakupu*"
    > (podkreślenie moje).
    >
    > Wystarczy?

    Nie.

    > 1. Nie chce mi się.
    > 2. To właśnie byłaby dyskusja akademicka.
    > 3. Czy mógłbyś trochę uważniej czytać posty, na które odpowiadasz?
    > Niczego nie lansuję.

    To nie kwestia chciejstwa tylko braku argumentów.

    > nie ma.
    > OK. Tylko nie o tym była mowa w wątku, prawda?
    > Uzasadnienie masz na górze. Jeśli czujesz się obrażony, to Twój problem.
    >
    > --
    > Jarek
    > To tylko moje prywatne opinie.

    Po przeczytaniu "uzasadnienia" dochodzę do wniosku ,że nie jesteś w stanie
    mnie obrazić w sensie sprawienia mi przykrości.Twój sposób argumentacji i
    prowadzenia dyskusji jest mi obcy.Twoja ocena moich intencji wisi mi i powiewa.
    Należysz, w mojej ocenie oczywiście, do kategorii ludzi czyniących z czepiania
    się i bicia piany sens życia.Zwykłem ustępować takim ludziom z drogi lub ich
    ignorować.
    Tak i w tym przypadku poddaję się i ustępuję .

    Niniejszym oświadczam , że wszystko co piszesz i mówisz ma dla mnie i
    wszystkich innych czytaczy wymiar prawdy absolutnej a z tą się nie
    dyskutuje.Masz rację we wszystkich sprawach.
    W związku z powyższym przepraszam ,że ośmieliłem się zabrać głos Panie
    Jarku .Jestem zawstydzony swoją niewiedzą i onieśmielony Pańską oświeconą
    erudycją i autorytetem.Szlachetność intencji,pozytywizm postawy,troska o
    innych i umożliwienie czerpania wiedzy z Pańskich jedynie słusznych
    wypowiedzi,sprawiają że brak jest słów mogących oddać wielkość mojego szacunku
    (i mam nadzieję wszystkich)dla Pana.

    Czy to oświadczenie wystarczy dla zaspokojenia Pańskiej ambicji i sprawi,że
    zakończymy ten wątek?

    Mam nadzieję,że tak - dalszych nie będzie-przynajmniej z mojej
    strony.Cokolwiek uzna Pan za stosowne napisać na temat mojej osoby z przyczyn
    podanych wyżej ,z góry,uzanję za słuszne,prawdziwe i obiektywne.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

    Kriss

    PS. Z braku czasu i chęci osobnego odpowiadania treść powyższego dedykuję
    także koledze Gotfrydowi.

  • 22. Data: 2005-05-06 17:15:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kriss wrote:
    > W związku z powyższym przepraszam ,że ośmieliłem się zabrać głos Panie
    > Jarku .Jestem zawstydzony
    > Kriss

    Zamiast się wygłupiać, poczytałbyś lepiej przepisy.
    Ta grupa ma w nazwie "prawo".
    Albo podajesz podstawę prawną,
    albo Twoje obfite tłumaczenia
    nie robią wrażenia.

  • 23. Data: 2005-06-07 18:12:35
    Od: "Kasia" <t...@p...onet.pl>

    Dzieki

    Wpisalem do EW i po sprawie.

    Wszystkim dzieki, ale niekoniecznie wszystkim tak samo ;-)

    PST135