  • 1. Data: 2003-04-27 16:31:24
    Temat: Zwrot podatku - na konto - jaki druk
    Od: "ML" <l...@p...onet.pl_n-o_spam>

    Witam,

    nie wiecie jakie oświadczenie trzeba wypełnić,
    aby otrzymać zwrot nadpłaconego podatku
    na konto bankowe, a nie poprzez pocztę, za opłatą :-( ???

    Pozdrawiam

    Michał

  • 2. Data: 2003-04-27 16:34:26
    Temat: Re: Zwrot podatku - na konto - jaki druk
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Wiemy: NIP-1 lub NIP-3

    Z.K.

  • 3. Data: 2003-04-27 16:47:57
    Temat: Muchas gracias
    Od: "ML" <l...@p...onet.pl_n-o_spam>

    Michał

  • 4. Data: 2003-04-27 21:50:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    ML na pl.soc.prawo.podatki se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > nie wiecie jakie oświadczenie trzeba wypełnić,
    > aby otrzymać zwrot nadpłaconego podatku
    > na konto bankowe, a nie poprzez pocztę, za opłatą :-( ???

    WK to NIP-1 albo NIP-3 bodajże... Spytaj w US, to powiedzą.
    Ale nie jest on WKW bo Message-ID: <b8dbiu$8et$1@serwus.bnet.pl>. Tak więc
    pozostaje wypełnić NIPa i się modlić...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/