  • 1. Data: 2003-04-27 16:29:28
    Temat: ulga budowlana a wlasnosc mieszkania
    Od: "Olga" <o...@p...wp.pl>

    Bardzo prosze o pomoc bo mam problem.
    odziedziczylam mieszkanie po ojcu wraz z siostra. Mamay postanowienie sadu z
    listopada 2002 ze dziedziczymy po nim wszystko po 50 %. Ja w tym mieszkankiu
    caly czas mieszkalam i oczywiscie jestem zameldowana. Od listpoada
    rozpoczelismy z mezem remont w mieszkaniu biorąc na wszystko faktury, ale
    teraz pytanie czy ja moge skorzystac z duzej ulgi budowlanej?!
    Jezeli nie to czy za ten rok bede mogla skorzystac z ulgi - Od kwietnia tego
    roku mam juz notarialny akt wlasnosci.

    pozdrawiam
    i z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-04-27 20:47:12
    Temat: Re: ulga budowlana a wlasnosc mieszkania
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Olga" <o...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > teraz pytanie czy ja moge skorzystac z duzej ulgi budowlanej?!
    > Jezeli nie to czy za ten rok bede mogla skorzystac z ulgi - Od kwietnia

    IMHO możesz skorzystac z ulgi remontowej, bo tytuł prawny do lokalu masz.
    Dużej ulgi budowlanej nie ma od początku 2002.

    Magda