    From: "Kassiunia" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie czesci komputerowych na umowe o dzieło
    Date: Mon, 24 Nov 2003 11:45:25 +0100

    Podpisałam umowę o dzieło na wykonanie strony internetowej.
    Miałam to zrobić w tydzień (w/g umowy oczywiście).
    Po zakończeniu tego tygodnia zakupiłam kilka podzespołów komputerowych .
    Oczywiście stronę jeszcze pisałam, ale w/g umowy już skończyłam.
    Czy mogę te podzespoły odliczyć od podatku??
    Wydaje mi się że nie, ale wole się upewnić.