    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie wymiany szyby w samochodzie
    Date: Thu, 28 Jun 2007 16:44:33 +0000 (UTC)

    Ustawa mówiła coś, że za KUP nie uważa się kosztów napraw powypadkowych.

    Otóż pękła mi szyba przednia w samochodzie, ale nie w wyniku wypadku, ot
    pewnego ranka przyszedłem i pęknięcie. Jestem ciekaw, czy coś takiego można
    uznać za KUP. Samochód na kilometrówce. Niby wymiana niczym się nie różni
    np. od zmiany filtra powietrza (stary też zepsuty), ale jednak gdyby było
    tak prosto, to ludzie wliczaliby w KUP naprawy powypadkowe mówiąc, że ot,
    zepsuł się tak po prostu zderzak, błotnik, maska, reflektory, grill i
    chłodnica, wszystko naraz. ;-)

    Jak to jest?
    --
    Samotnik