  • 11. Data: 2007-06-29 08:50:14
    Temat: Re: Odliczenie wymiany szyby w samochodzie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Samotnik wrote:
    > No właśnie. Teraz nie dojdę, czy pękła od naprężeń, czy mi jakiś dres
    > puszką piwa w nią pod blokiem uderzył, czy dostała kamyczkiem.
    > Natomiast nie wiem, czy takie tłumaczenie będzie wiarygodne w razie
    > kontroli.

    Zawsze możesz powiedzieć, że się zużyła w zimie przy
    skrobaniu i taka cienka już była, że owady się podczas
    normalnej jazdy miejskiej w nią wbijały i ograniczały widoczność.
    Jak sam zauważyłeś: jeśli w tym samym czasie "nie zużył"
    Ci się też zderzak, drzwi i jeszcze błotnik, to w czym problem?

  • 12. Data: 2007-06-29 09:01:47
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    .

    > Sama przyznajesz, że "często" czyli *nie zawsze*, że jest "prawdopodobne"
    > czyli *nie jest pewne*, że szyba pęknie -- no to jak nie jest losowe

    Nie jest pewne tez, ze opony ktore wrzucisz w koszty zostaly zuzyte, a moze
    kupiles bratu do samochodu, a u siebie wrzuciles w koszty? Niby sie zuzyly,
    ale nikt nie sprawdzal prawda? Na dobra sprawe moga sie zuzyc i po jednym
    sezonie, jesli przykladowo beda zle napompowane i co wtedy tez potraktujesz
    to jako przypadek losowy czy tez wypadek? Czy jako zuzycie?

    > Również w przypadku nowej szyby wystarczy kamyczek

    W przypadku nowej wystarczy kamyczek, ale juz nie byle jaki, albo moze sie
    tak zdarzyc przy wiekszej predkosci, gdzies na autostradzie np.

    Moim zdaniem jak powyzej, ale wutor watku zrobi jak zdecyduje, Ty jesli Ci
    sie cos takiego zdarzy tez zrobisz po swojemu, a ja po swojemu, nie bede sie
    tu sprzeczac ;)

    --
    pozdr,
    ewka

  • 13. Data: 2007-06-29 09:11:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.06.2007 cef <c...@i...pl> napisał/a:

> [...]
    > Jak sam zauważyłeś: jeśli w tym samym czasie "nie zużył"
    > Ci się też zderzak, drzwi i jeszcze błotnik, to w czym problem?

    Też staram się wmówić sobie ten tok myślenia. Szyba kosztuje prawie 5 stów,
    spadło to na mnie znienacka i prawdę mówiąc wrzucenie w KUP kusi. :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/