    From: eRRator <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie za Internet 2005
    Date: Thu, 16 Feb 2006 16:55:01 +0100
    Sender: eRRator <>

    Witam,

    Chcę zrobić sobie odpis za korzystanie z Internetu, ale mój provider
    wystawił mi faktury tylko od marca, bo wedle niego, można zrobić odliczenie
    za okres od tylko od marca. Twierdzi też, że mogę sobie odliczyć całą sumę,
    ale netto.

    Drugie testowane źródło twierdzi, że mogę sobie odliczyć tylko sumę do 750
    zł netto, ale liczę brutto i za cały rok. Jak to z tym jest naprawdę to
    znaczy:

    1. Odliczam faktury od marca, czy za cały rok?

    2. Kwoty netto, czy brutto?

    3. Całą sumę, czy jest jakaś maksymalna wartość odliczenia

    --
    pzdr,
    eRRator,