  • 1. Data: 2002-02-11 17:13:27
    Temat: Odmowa zapłaty faktury VAT
    Od: "NETUS" <n...@p...pl>

    Moj klient zalega mi wieksza kwote za wykonane dla niego uslugi. W zwiazku z
    brakiem platnosci z jego strony zakonczylem z nim wspolprace. Po wezwaniu go
    do zaplaty otrzymalem odpowiedz, ze moje faktury nie zostana zaplacone
    poniewaz uslugi za ktre zostaly wystawione faktury nie byly wykonywane (co
    jest calkowita nieprawda). Mam pisemne potwierdzenia wykonania uslug.
    Wszystkie faktury zostaly podpisane i odebrane przez osobe upowazniona do
    tego ze strony klienta. Czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob moge
    rozpoczac dochodzenie swoich praw na drodze sadowej. Wedlug mnie podpisanie
    i odbior faktury jest potwierdzeniem wykonania uslugi. Czy jest moze na to
    jakas podstawa prawna?

    Pozdrawiam
    Netus

  • 2. Data: 2002-02-14 00:31:16
    Temat: Re: Odmowa zapłaty faktury VAT
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Jezli jest tak jak mowisz (masz dowod ze usluga zostala wykonan i faktury sa
    OK) to wysylasz wezwanie do zaplaty, potem przedsadowe wezwanie do zaplty a
    potem zakladasz sprawe w sadzie i tyle