    From: "Waldek" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Jak wygląda księgowanie w klubie sportowym?
    Date: Thu, 4 Nov 2004 13:00:23 +0100

    > Dokładnie tak - ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 15 listopada 2001
    r.
    > w sprawie szczególnych zasad rachunkowości dla niektórych jednostek
    > niebędących spółkami handlowymi, nieprowadzących działalności gospodarczej
    > (Dz. U. Nr 137, poz. 1539 ze zm.). Nie ma znaczenia czy stowarzyszenie
    jest
    > zarejestrowane w KRS, czy też działa jako UKS.

    Dzieki, przeczytałem to rozporządzenie
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1539.htm i jakos nie moge wyłowić
    informacji o tej księgowości (sorki nie jestem księgowym i nie znam
    wszytskich termminów) więc to rozporządzenie mówi, że Klub Sportowy może
    prowadzić uproszczoną księgowość czy pełną?
    Proszę potwierdzić lub zaprzeczyć.

    Pozdrawiam,
    Waldemar Grabowski