    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Kiedy faktury od cen brutto ?
    Date: Wed, 29 Oct 2003 17:13:06 +0100

    Użytkownik Marek <n...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnljdd$q45$...@n...news.tpi.pl...
    > Kiedy mozna wystwiać faktury od cen brutto i czy mozna stosowac je
    > zamiennie z fakturami od cen netto ? Moze napisze o co mi chodzi.
    > Zdejmuje z polki towar za 50 zl i chce wystawic fakture. Wtedy
    > wygodniej byloby mi wystawiac od cen brutto, gdyz w przeciwnym razie
    > musialbym odliczyc od tej ceny 22% i dopiero taka kwote wpisac w
    > programie do faktur.
    > Pozdrawiam
    > Marek
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info
    Kolego z jakiego programu Ty korzystasz ? Normalnie w porządnym programie
    można te ceny stosować zamiennie. Podając cenę deklaruję czy to jest cena
    netto czy brutto i maszyna robi resztę.

    Wyobrażasz sobie taką sytuację jak opisujesz np. u mnie gdzie jest 70 tys,
    pozycji i dwie dziewczyny piszą faktury a trzecia paragon ????

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji