  • 11. Data: 2007-05-08 12:13:38
    Temat: Re: Odsetki od nieterminowych platnosci
    Od: "BP" <a...@f...it>

    Użytkownik "sebastian" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f1pol1$7qu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chodzi mi o kredyty konsumenckie,przykladowo cos tam na raty,najczesciej
    > oprocentowanie to okolo 21% w skali roku i to fakt bo tez sprzedaje na
    > raty,przykladowo GE takie procenty ma
    >
    > Czy w przypadku zapisu na proformie ze w przypadku nieterminowej zaplaty
    > zostana naliczone odsetki w wysokosci np 22%,czy taki zapis wystarczy
    > jesli klient podpisze mi fakture z takim dopiskiem,to by oznaczalo ze sie
    > zgadza na warunki zawarte na fakturze

    Jak jest profesjonalnym kupującym (przedsiębiorcą) to tak.
    --
    Bart Prokop * http://bart.prokop.name/

  • 12. Data: 2007-05-08 13:43:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 May 2007, sebastian wrote:

> [...]
    > klient podpisze mi fakture z takim dopiskiem,to by oznaczalo ze sie zgadza

    Ja bym wolał mieć *osobny* podpis pod takim "dopiskiem", żeby nie było
    tłumaczenie.
    A odsetki muszą być niższe od maksymalnych - w przypadku sprzedaży "dla
    firmy" wyższe nie działają (stosuje się max) a w przypadku sprzedaży
    konsumenckiej dodatkowo grozi kara.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-05-08 15:32:39
    Od: "sebastian" <g...@o...pl>

> [...]
    > A odsetki muszą być niższe od maksymalnych - w przypadku sprzedaży "dla
    > firmy" wyższe nie działają (stosuje się max) a w przypadku sprzedaży

    A ile wynosza te maksymalne odsetki,gdzie to mozna sprawdzic

    seba