  • 1. Data: 2007-05-07 07:04:34
    Temat: Krajowa faktura VAT a NIP UE
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Witam,

    Klient krajowy przesłał mi dane do FV, a w nich zamiast "normalnego"
    NIPu, jest podany w formacie PLxxxxxxxxxx. Mam tak wpisać na fakturze i
    będzie ok?
    www.album.radom.pl

  • 2. Data: 2007-05-07 07:41:41
    Temat: Re: Krajowa faktura VAT a NIP UE

    Dnia 07-05-2007 o 09:04:34 ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Klient krajowy przesłał mi dane do FV, a w nich zamiast "normalnego"
    > NIPu, jest podany w formacie PLxxxxxxxxxx. Mam tak wpisać na fakturze i
    > będzie ok?

    W końcu taki
    numer zawiera też nip krajowy, a to że bez kresek jest ok to wiadomo.
    Zawsze możesz napisać nip standardowo i obok podać PL-NIP :)