  • 1. Data: 2005-01-05 11:50:10
    Temat: Osoba bez DG pisze na umowe o dzielo program - czy ma 50% KUP?
    Od: Ronin <r...@s...pl>

    Dzieki Wam i archiwum grupy wszystko zaczyna mi sie powoli rozjasniac.
    Bardzo Wam dziekuje.
    Prosze jeszcze tylko o krotka, przemyslana odpowiedz na pytanie:

    Czy osoba NIE prowadzaca DG, ktora pisze na umowe o dzielo program
    komputerowy dla jakiejś firmy i wystawia jej na to rachunek, ma KUP
    50%?

    I czy takie rozwiazanie jest zgodne z prawem? Bo moze jak sie chce pisac
    programy na zamowienie, to trzeba koniecznie miec DG???

    Tylko blagam, nie odsylajcie mnie juz na Google'a ;-)

  • 2. Data: 2005-01-05 12:30:23
    Od: "Ronin" <r...@s...pl>

    W sumie w archiwum sa odpowiedzi - "tak" na oba pytania, ale chce miec
    pewnosc. Nie gniewajcie sie, ze znowu pytam :)