  • 1. Data: 2003-02-26 18:22:23
    Temat: Osoba wspolpracujaca a Ubez. zdrow
    Od: "artek" <artek32(poszedl)@poczta.onet.pl>

    Rozliczajac podatek dochodowy na zasadach ogolnych :
    Ubez. zdrowotne osoby WSPOLPRACUJACEJ zaliczamy do kosztow czy odliczamy tak
    jak osoba prowadzaca dzialalnosc ?
    dzieki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2003-02-26 18:51:40
    Temat: Re: Osoba wspolpracujaca a Ubez. zdrow
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "artek" <artek32(poszedl)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rozliczajac podatek dochodowy na zasadach ogolnych :
    > Ubez. zdrowotne osoby WSPOLPRACUJACEJ zaliczamy do kosztow czy odliczamy
> [...]
    Dyskutujemy na tym parę pytań wyżej.
    Agata

  • 3. Data: 2003-02-26 21:31:30
    Od: "artek" <artek32(poszedl)@poczta.onet.pl>

    > tak
    > >
    > Dyskutujemy na tym parę pytań wyżej.

    mozesz wskazac miejsce dyskusji?
    zadalem podobne pytanie kilka postow wstecz i odpowiedzi , ktore mi odpisano
    nic mi nie powiedzialy ( suche przepisy sa dla mnie "czarna magia") A
    wydawaloby sie ,ze odpowiedz na moje pytanie powinna byc jednoznaczna
    ...Przeciez jasniej nie moglem zadac pytania !!!

  • 4. Data: 2003-02-26 21:36:41
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > wydawaloby sie ,ze odpowiedz na moje pytanie powinna byc jednoznaczna
    > ...Przeciez jasniej nie moglem zadac pytania !!!
    Pytanie jest jasne ale odpowiedż dyskusyjna.Poczytaj dyskusje "ZUS osoba
    wspólpracująca ....."
    Wiola