  • 11. Data: 2002-06-07 14:21:59
    Temat: Re: Oświadczenia do wystawiania faktur VAT
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Podpis odbiorcy potwierdza zaistnienie zdarzenia (potwierdza kwoty, stawki,
    dane ...), zgodę odbiorcy na zapłatę naliczonych kwot. Jeżeli odbiorca
    zgodzi się zawierzyć wystawcy to daje mu oświadczenie bezterminowe,
    terminowe, na jedną transakcję ... (w ciemno zgadza się na to co sprzedawca
    napisze). Utrudnienie to obowiązuje tylko w przypadku faktur. Nie
    oczekiwałabym zmian w tym względzie w najbliższym czasie. Iwona