  • 41. Data: 2013-02-09 06:27:00
    Temat: Re: PIT
    Od: POdatki <d...@w...pl>

    Sorry- pisaeęm do wątku tax pol zwrot podatku i nie wiem jak to
    zrobiłem ze post znalazł się u ciebie

  • 42. Data: 2013-02-09 06:41:57
    Od: POdatki <d...@w...pl>

    Przepraszam dot postu innego gdzie firma tax pol reklamuje swe usługi >> >>

  • 43. Data: 2013-02-09 06:42:19
    Od: POdatki <d...@w...pl>

  • 44. Data: 2013-02-09 14:54:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a mogę jeszcze o coś zapytać?
    chodzi o punkty C.1. 3, 4 i 5
    3: działalność wykonywana osobiście - umowy o dzieło i zlecenia
    czyli jak wykonuję dla kogoś pracę to mogę sobie tu wpisać kwotę jaką
    pobrałem i wyliczy mi się podatek do zapłacenia?
    4: prawa autorskie i inne prawa
    czyli co to takiego?
    5: inne źródła
    można gdzieś tu wpisać zyski z allegro? czy to już trzeba mieć działaność?

  • 45. Data: 2013-02-09 14:54:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki,w poniedziałek się przekonamy co z tego wyjdzie ;o)

  • 46. Data: 2013-02-09 18:53:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-02-09 06:42, POdatki wrote:
    > Przepraszam [...]

    Twoja wina jest bezsporna ale zgaduję, że Gotfrydowi wystarczyłyby jedne
    przeprosiny.

    Piotrek

  • 47. Data: 2013-02-11 11:35:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    poszło bez mydła, trzeba po prostu sumowac

  • 48. Data: 2013-02-13 00:27:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Feb 2013, identyfikator: 20040501 wrote:

    > 4: prawa autorskie i inne prawa
    > czyli co to takiego?

    Chodzi o intelektualne prawa majątkowe, w ramach zapłaty za
    własnopalczaście napisane oprogramowane, własnopalczaście
    pstryknięte zdjęcia i inne takie.
    Idzie o to, że przysługuje (od tego roku dodatkowo limitowane)
    prawo do zaliczania 50% kosztów uzyskania.

    pzdr, Gotfryd