    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Subject: PIT-11 wersja 23
    Date: Wed, 13 Jan 2016 20:00:45 +0100

    Bardzo proszę o informację, kto może być odpowiedzialny za to, że do tej
    pory nie ma możliwości przesyłania deklaracji PIT-11.
    Kurwa jest rok 2016. Wersja 22 nie może być wysyłana, bo jest blokada i
    chuj. PIT-11 wersja 22 można wręczyć pracownikowi 31-12-2015 roku a
    kurwa 02-01-2016 już nie.
    Czy jakikolwiek urzędas ma wyobrażenie, że robiąc ludziom na koniec roku
    takie zmiany wykazuje kompletną ignorancję takich kutasów, jak ja,
    którzy zapierdalają od 7.00 do tej kurwa pory a potem sprawdzają, czy
    jakieś osoby odpowiedzialne, że nie nazwę ich częściami członków,
    umożliwią mi wysłanie druku.
    Może kurwa jeszcze jedną reklamę zapłacą telewizji komercyjnej o tym, że
    kurwa wspaniałe są przekazy elektroniczne.

    Tak sobie w chuj napisałem, może winny temu stanowi rzeczy przeczyta tą
    informację, może weźmie koło i pierdolnie się w czoło i nabierze rozumu.