    From: b...@a...warszawa.mtl.pl (BB)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT 2001- podatek od osob fizycznych
    Date: Fri, 4 Jan 2002 18:58:45 +0000 (UTC)

    Mam dwa pytania w zwišzku z najblizszym rozliczeniem. 1. dokonalam
    darowizny na rzecz Kosciola na dzialalnosc charytatywno opiekuncza, w
    zwišzku z tym czy moge od podstawy opodatkowania odliczyc cala kwote czy
    tylko 10% dochodu.
    2. poniewaz od pracodawcy nie dostalm jeszcze pitu obliczam dochod na
    podstawie paskow i na nich mam miedzy innymi pozycje: ub.emerytalne,
    ub.rentowe, ub.chorobwe i ub.zdrowotne - czy wszystkie z nich nalezy
    zaliczyc do pozycji na picie "skaldki na ubezpiczenie spoleczne" czy tylko
    dwie pierwsze pozycje
    BB