  • 1. Data: 2003-04-04 11:46:55
    Temat: PIT-36 - prośba
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jezeli mógłby ktoś rzucić okiem to byłbym wdzięczny:
    rozliczam sie z żoną - ona pracuje na etat a ja prowadze DG (kpir + Vat).
    wypełniłem pit-36, pit-B oraz pit-o.
    Ja z dg przez cały 2002 nie zapłaciłem podatku, jedynie Zus za chorobowe
    pare zł odprowadził.
    i teraz moje pytanie:
    czy w polu 201 (suma zaliczek wpłaconych przez podatnika i pobranych przez
    płatników) mam wpisać podatek żony + mój od ZUS, czy nic bo ja z tytułu dg
    miałem 0.
    z góry dzięki za odp.
    pawełJ

  • 2. Data: 2003-04-04 23:17:19
    Temat: Re: PIT-36 - prośba
    Od: "oltom" <o...@p...onet.pl>

    W tej części PIT-36, w której wykazujesz dwoje przychody, koszty i dochód,
    musisz wpisać też przychód i dochód (kosztów nie ma) z tytułu wypłaconego
    przez ZUS zasiłku chorobowego (w pola "inne źródła"). Tam też wpiszesz
    zaliczkę potrąconą przez ZUS z tego zasiłku. Na tej podstawie w polu
    dotyczącym sumy pobranych zaliczek wpiszesz też (sumarycznie) zaliczkę
    pobraną przez ZUS.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-05 19:45:13
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oltom" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaliczkę potrąconą przez ZUS z tego zasiłku. Na tej podstawie w polu
    > dotyczącym sumy pobranych zaliczek wpiszesz też (sumarycznie) zaliczkę
    I tak też zrobiłem.
    dzięki
    PawełJ