  • 1. Data: 2005-02-20 19:40:14
    Temat: PIT 37 i 2 stopień niepełnosprawności
    Od: "prezes ;)" <s...@t...pl>

    Witam
    złożyłem PIT 37 ale zapomniałem że otrzymuję zasiłek dla osób
    niepełnosprawnych czy gdzieś to też muszę zawrzeć?? czeka mnie korekta
    PITa?? jak tak to w którym polu?? i jak się robi korektę? to mój drugi
    rok rozliczeniowy ;)
    --
    pozdrawiam
    Prezes ;)

  • 2. Data: 2005-02-20 19:50:39
    Temat: Re: PIT 37 i 2 stopień niepełnosprawności
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "prezes ;)" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niepełnosprawnych czy gdzieś to też muszę zawrzeć?? czeka mnie korekta
    > PITa?? jak tak to w którym polu?? i jak się robi korektę? to mój drugi rok

    Jakiego rodzaju jest to zasiłek, czy jest to jednorazowy czy stały ?

  • 3. Data: 2005-02-20 19:51:42
    Od: "prezes ;)" <s...@t...pl>

    Małgorzata i Eugeniusz napisał(a):
    > Użytkownik "prezes ;)" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego rodzaju jest to zasiłek, czy jest to jednorazowy czy stały ?

    okresowy, do 2008.
    Pytanie dodatkowe czy zasiłek wychowawczy też się dolicza do rozliczenia
    podatkowego??