  • 1. Data: 2005-02-20 19:20:31
    Temat: pit 37 dla osob fizycznych na podstawie pit 11 od pracodawcy
    Od: "Dominik Tomczak" <d...@p...onet.pl>

    Jak wypelnic pit 37 na podstawie pit11. Chodzi mi oczywiscie o to dokad
    wpisac pola 67, 68, 69, 70 z pit11 do formularza pit37.

    Pozdrawiam

    Dominik

  • 2. Data: 2005-02-20 19:45:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dominik Tomczak wrote:
    > Jak wypelnic pit 37 na podstawie pit11. Chodzi mi oczywiscie o to dokad
    > wpisac pola 67, 68, 69, 70 z pit11 do formularza pit37.

    67 --> 87

    68 --> nigdzie

    69 albo 70 --> 102

    w 69 i 70 masz różne? Jak nie to nie ma problemu

    Jak różne, to teraz ci nie potrafię powiedzieć które się odliczało. W
    nowych drukach zrobili już jedną rubryczkę.

    Dla nie cyferkologów:
    67 ubezpieczenia społeczne
    68 zdrowotne (całe)
    69 zdrowotne do 7.75%
    70 zdrowotne faktycznie odliczone (jak ktoś zarabiał mało i nie było co
    pobrać). A w ogóle to jeszcze aktualne? Bo chyba już nie.