  • 1. Data: 2009-03-11 15:41:05
    Temat: PIT 37 - prawa autorskie
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Witam,

    mam dylemat w którym polu PIT-37 umieścic przychody z tyt. korzystania z
    praw autorskich, otrzymane od pracodawcy w ramach umowy o pracę: wiersz 1
    czy 4?
    Obstawiam wiersz 1, czyli ze stosunku pracy, ale wolałabym się upewnić. Moze
    ktoś cos podpowie?

    Pozdr,
    m.w.

  • 2. Data: 2009-03-11 16:14:58
    Temat: Re: PIT 37 - prawa autorskie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Obstawiam wiersz 1, czyli ze stosunku pracy, ale wolałabym się upewnić.
    > Moze ktoś cos podpowie?

    A w ktorym je umiescil na PIT-11? 9i odpowiadajace im przychody)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-11 17:21:25
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A w ktorym je umiescil na PIT-11? 9i odpowiadajace im przychody)

    z PIT-11 bywa różnie - nie zawsze wierzę w to, co tam widzę ;)
    tu przychody ujęte są w przychodach ze stosunku pracy, ale zarówno ich
    wysokość jak i wysokość odpowiadających im KUP (50%) wynikają z dołaczonej
    informacji a nie bezposrednio z PIT-a.
    ale może niepotrzebnie się zastanawiam ;)
    pozdr,
    m.w.

  • 4. Data: 2009-03-11 17:48:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-11, my way <y...@s...tlen.pl> wrote:

> [...]
    > informacji a nie bezposrednio z PIT-a.
    > ale może niepotrzebnie się zastanawiam ;)

    Przychody ze stosunku pracy w PIT-11 są rozpisane na dwa wiersze. Te w
    pozycji 40. i 41. mogą mieć koszty uzyskania przychodów autorskie.

    A co zrobić z tym, to pisze w objaśnieniu do PIT-37, które z pewnością
    czytasz skoro wypełniasz takoweż pisemko. :-P

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl