  • 1. Data: 2009-03-11 14:08:36
    Temat: Pit 37 -ulga na dziecko powyżej 25r
    Od: Ewa Majewska <e...@w...pl>

    W połowie 2006r przeszłam na emeryturę (odprawa+ dodatkowa odprawa za
    odejście ) trochę się uzbierało. Razem ze mną zamieszkuje niepracujący
    syn(29 lat) Czy mogę skorzystać z jakiejś ulgi ? A może jakieś podanie
    do US ? Czy miał ktoś podobną sytuację ? Proszę o podpowiedź .

  • 2. Data: 2009-03-11 14:20:34
    Temat: Re: Pit 37 -ulga na dziecko powyżej 25r
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ewa Majewska" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > syn(29 lat) Czy mogę skorzystać z jakiejś ulgi ? A może jakieś podanie do
    > US ? Czy miał ktoś podobną sytuację ? Proszę o podpowiedź .

    Podanie????
    Raczej bat na dupe! (chyba, ze chory, niepelnosprawny, to przepraszam)...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-11 18:07:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ewa Majewska wrote:
> [...]
    > syn(29 lat) Czy mogę skorzystać z jakiejś ulgi ? A może jakieś podanie
    > do US ? Czy miał ktoś podobną sytuację ? Proszę o podpowiedź .

    Zapomnij. Na zdrowych leni ulgi nie ma.
    Chyba, że ma orzeczony jakiś stopień niepełnosprawnosci. Ma?