  • 1. Data: 2006-04-11 10:19:07
    Temat: PIT-8C, a brak dochodow,
    Od: d...@i...pl

    Witam,

    Sytuacja wyglada tak:

    - w 2005 roku nie mialem zadnych (0) dochodow - nie pracowalem,
    - sprzedalem natomiast akcje, ktore kupilem przed 1 stycznia 2004
    (czyli zwolnione z podatku) - dostalem do tego pit z DM.

    DM umiescil je w rubryce F (czyli nie ma informacji o nabyciu tych
    papierow, zostaly przeniesione z innego biura). Akcje zostaly kupione
    przez 2005 (mam na to dokumenty) . W innych rubrykcha PIT8C mam same 0
    - zadnych innych obrotow.

    i tu mam pytanie:
    - czy musze teraz skadac zeznanie PIT 37 i PIT 38 ?

    Mam tam powpisywac same zera ? ;)

    z gory dzieki za odpowiedz,

    T.