  • 11. Data: 2010-12-02 08:59:59
    Temat: Re: PIT z zona
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 02-12-2010 09:15, Telesfor pisze:

    > Uzytkownik <l...@...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie wiem czy nie ma obowiazku....
    > Chyba trzeba zawiadamiac US zony w takiej sytuacji. Nie wiem czy jest
    > okreslona forma takiego zawiadomienia. Ale jak wiadomo w kontaktach z
    > jakimkolwiek urzedem jedyna skuteczna forma zawiadamiania jest pismo, na
    > którego kopii (która mam w rece) widnieje stempel tegoz urzedu
    > (ostatecznie moze byc polecony ZPO).
    >
    > Opisana sytuacje mam od 10 lat i potwierdzone pisemko stanowi doskonaly
    > dowód powiadomienia... Nigdy zadnych problemów z tego tytulu.

    A jestem ciekawa gdzie faktycznie mieszkają te małżeństwa, co to żona od
    sasa a mąż od lasa.
    Bo co by nie było US właściwy jeet wg. miejsca faktycznego zamieszkania,
    ktore nie muis być z zamledowanie tożsame.
    I na to miejsce zamieszkania żadnych kwitów nie trzeba mieć, się zgłasza
    na NIP 1 lub 3 i już.

    A formalnie to USy sobie powinny przekazywać informacje o małżonkach,
    którzy na wspólnym picie trafiają do innego, niż ich właściwy, urzędu
    skarbowego.
    To nawet czasami działa (u mnie działało 10 lat temu).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2010-12-02 10:44:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl> writes:

    > policji za brak meldunku i od US za brak uaktualnienia NIP-3.
    > szybciej to drugie.

    Nie wolno sie wspolnie rozliczac z żoną mieszkającą gdzie indziej?

    MJ

  • 13. Data: 2010-12-02 12:48:23
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamieszkania, ktore nie muis być z zamledowanie tożsame.
    > I na to miejsce zamieszkania żadnych kwitów nie trzeba mieć, się

    Ale ciekawska jesteś....

    Może mieszkają trochę tu... trochę tu... np. +/- latem nad morzem np.
    6 miesięcy, a +/- zima w górach przez pozostałe 6 miesięcy... I co
    zgadza się? Mają porządek w papierach czy nie?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 14. Data: 2010-12-02 14:45:12
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/2/2010 2:15 AM, Telesfor wrote:

    > Nie wiem czy nie ma obowiazku....

    nie ma

  • 15. Data: 2010-12-02 14:45:55
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/2/2010 4:44 AM, Michal Jankowski wrote:

    > Nie wolno sie wspolnie rozliczac z żoną mieszkającą gdzie indziej?

    a mieszka, czy tylko jest zameldowana?

  • 16. Data: 2010-12-02 14:48:14
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/2/2010 6:48 AM, Telesfor wrote:

    > Może mieszkają trochę tu... trochę tu... np. ? latem nad morzem np. 6
    > miesięcy, a ? zima w górach przez pozostałe 6 miesięcy... I co zgadza
    > się? Mają porządek w papierach czy nie?

    za zajrzyj do ustawy o ewidencji ludnosci co mowi na temat terminu meldunku,

    glupie ale obowiazujace.
    gora po miesiacu musza sie zameldowac, chocby tymczasowo, a co za tym
    idzie co pol roku składać NIP-3 z nowym adresem.

    pretensje na wiejska.

  • 17. Data: 2010-12-03 12:01:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl> writes:

    > a mieszka, czy tylko jest zameldowana?

    Załóżmy, że mieszka.

    MJ

  • 18. Data: 2010-12-03 13:58:05
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/3/2010 6:01 AM, Michal Jankowski wrote:

    > Załóżmy, że mieszka.

    a to na zdrowie.