  • 1. Data: 2006-03-04 00:45:14
    Temat: PITanko - organizacja pozytku
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    czy w ktorejs czesci zalacznika D w czesci dotyczacej
    darowizny musze wypelniac wszystkie szczegoly (nazwa, adres)
    dotyczace organizacji pozytku publicznego na ktora przekazalem
    1% mojego podatku czy wystarczy, ze wpisze tylko w PICie
    odliczona kwote ? sorry za to pytanko ale nie bardzo chce
    mi sie sprawdzac o jakiego rodzaju darowizny chodzi w PIT D.

    dzieki za info ...

  • 2. Data: 2006-03-04 14:34:07
    Temat: Re: PITanko - organizacja pozytku
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "arturo" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczona kwote ? sorry za to pytanko ale nie bardzo chce
    > mi sie sprawdzac o jakiego rodzaju darowizny chodzi w PIT D.

    Tylko w pozycji 111 PIT-37 wpisać kwotę, którą należy wpłacić przed
    złożeniem PIT /i przekonać się ile bank weżmie opłaty/.

  • 3. Data: 2006-03-06 10:19:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Majkaa wrote:

    > Tylko w pozycji 111 PIT-37 wpisać kwotę, którą należy wpłacić przed
    > złożeniem PIT /i przekonać się ile bank weżmie opłaty/.

    [reklama] BOŚ weźmie 0