  • 1. Data: 2006-03-04 08:00:49
    Temat: Zmiana adresu - który NIP?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Zmienił się adres zamieszkania (w 2005 roku), który NIP wydrukować i
    wypełnić, żeby to zgłosić?

    Znalazłam zbiór NIPów na tej stronie:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/zestawienia/formular
    ze/?aktywny=2

    i nie bardzo rozumiem, czy w każdym roku są jakieś inne formularze?
    Jeśli tak, to mam drukować to, co jest z 2006 czy 2005?

    Renata

  • 2. Data: 2006-03-04 13:01:58
    Temat: Re: Zmiana adresu - który NIP?
    Od: ZauraK <n...@n...none>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
> [...]
    >
    > i nie bardzo rozumiem, czy w każdym roku są jakieś inne formularze?
    > Jeśli tak, to mam drukować to, co jest z 2006 czy 2005?

    Drukuj aktualne na 2006 rok.
    Jeśli dobrze pamiętam to w grudniu 2005 wyszło nowe rozporządzenia
    właśnie ze wzorami druków na 2006rok.

    ZauraK

  • 3. Data: 2006-03-04 13:05:29
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Zmienił się adres zamieszkania (w 2005 roku), który NIP wydrukować i
    > wypełnić, żeby to zgłosić?

    NIP 1

    pzdr

  • 4. Data: 2006-03-04 13:26:56
    Od: ZauraK <n...@n...none>

    A i jeśli jestes osobą fizyczną (nieprowadzącą działalności gosp.)to NIP-3.
    ZauraK

  • 5. Data: 2006-03-04 14:11:38
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > NIP 1

    to dla osób fizycznych prowadzących działalnośc gospodarczą oczywiście

    pzdr