  • 1. Data: 2003-02-17 13:48:54
    Temat: Pit 11 czy 8B?
    Od: "MauaM" <m...@d...pl>

    Witam
    Prowadzę własną działalność i w zeszłym roku zatrudniłam kogoś na umowę o
    dzieło.
    Czy powinnam przygotwać dla niego do rozliczenia rocznego PIT 11 czy PIT 8B?
    Z góry dziekuje za podpowiedź.
    MauaM

  • 2. Data: 2003-02-17 15:41:10
    Temat: Re: Pit 11 czy 8B?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzieło.
    > Czy powinnam przygotwać dla niego do rozliczenia rocznego PIT 11 czy PIT
    ----------------------------------
    Jak dzieło to 8B
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-17 16:40:42
    Od: "MauaM" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" napisał w wiadomości

    > Jak dzieło to 8B
    > Wiola

    Dziekuje

  • 4. Data: 2003-02-17 16:58:18
    Od: "MauaM" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" napisał w wiadomości

    > Jak dzieło to 8B
    > Wiola

    Mam jeszcze jedno pytanie, czy można gdzies winternecie znaleźć taki
    formularz, ale nie w formacie PDF, tylko taki do wypełnienia na komputerze?
    MauaM

  • 5. Data: 2003-02-17 20:49:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-02-2003 17:58, Użytkownik MauaM napisał:

    > Mam jeszcze jedno pytanie, czy można gdzies winternecie znaleźć taki
    > formularz, ale nie w formacie PDF, tylko taki do wypełnienia na komputerze?
    Spróbój www.pity.pl.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-02-18 11:47:30
    Od: "winnie" <w...@o...pl>

    > Spróbój www.pity.pl.
    > Maddy

    Czytam te posty i zauważam, że przyganiał kocioł garnkowi a propos
    pokemonów... zastanów się czy jestes taka super i popatrz na swoje
    "spróbuj"... :)

    Pozdrowienia
    Winnie