  • 1. Data: 2003-02-17 13:19:05
    Temat: Re: wygrana sprawa i ...co dalej
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Wojciech Niemira" <a...@z...pl> wrote in message
    news:b2qmdc$sd7$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Witam.
    > Poproszono mnie bym rzucil temat na grupe.
    >
    > jest sierpien 2000 roku. Biuro rachunkowe obsluguje Klienta. Wystawia mu
    > kilka faktur VAT.
    > Biruo rachunkowe nie robi tego z nalezyta starannoscia i Klient nie placi
    mu
    > za faktury. Oczywiscie takze zmienia BRachunkowe;).

    I oczywiscie nie zaplacone faktury daje w KUP ?

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-02-17 13:20:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-02-2003 14:19, Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > "Wojciech Niemira" <a...@z...pl> wrote in message

    > mu

    > I oczywiscie nie zaplacone faktury daje w KUP ?
    Jeżeli stosował metodę memoriałowa, to jak najbradziej w KUP :-))

    A jeżeli dał w KUP i odliczył VAT to nie ma problemu z fakturami
    korygującymi ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-17 13:27:34
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Maddy" <[...]
    > Jeżeli stosował metodę memoriałowa, to jak najbradziej w KUP :-))
    >
    > A jeżeli dał w KUP i odliczył VAT to nie ma problemu z fakturami
    > korygującymi ;-)
    >
    > Maddy

    Widzisz Madziu...

    Wlasnie o to chodzi, ze ludzie maja nas za wrozki....
    Nie napisal cozrobil z faktura a pyta co zrobic z korekta...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-02-17 13:33:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-02-2003 14:27, Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Widzisz Madziu...
    >
    > Wlasnie o to chodzi, ze ludzie maja nas za wrozki....
    > Nie napisal cozrobil z faktura a pyta co zrobic z korekta...

    Bo przeciez nie będzie wszystkich osobistych szczegolów wywlekal na
    forum publicznym :-))

    I tak najbardziej mnie rozbawił pewien kolega na prawie, który zadał
    pytanie "czy praca na 1/2 etatu liczy sie do stażu".
    I potem lista wyciągała z niego po kawałku informacje.
    Az się okazało że to nie o to chodziło co wszyscy myśleli ;-)

    Piętnuję skapstwo informacyjne!

    Ups.. nie ta grupa ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-02-17 13:46:23
    Temat: wygrana sprawa i ...co dalej
    Od: "Wojciech Niemira" <a...@z...pl>

    Witam.
[...]

    Biuro rachunkowe kieruje sprawe na droge sadowa.
    jest grudzien 2002. Wyrokiem Sadu sprawiedliwosc jest po stronie Klienta.
    I teraz sedno: biuro rachunkowe przysyla faktury korygujace za faktury gdzie
    nie dostali kasy. Robi to w lutym 2003. Pytanie brzmi: co ma zrobic Klient?
    Przyjac je czy nie? Jak to sie ma do VAT i dochodowego?

    Pozdrawiam
    Wojciech Niemira

  • 6. Data: 2003-02-17 13:46:33
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Wojciech Niemira" <a...@z...pl> napisal w

> [...]
    > za faktury gdzie nie dostali kasy. Robi to w lutym 2003. Pytanie
    > brzmi: co ma zrobic Klient? Przyjac je czy nie? Jak to sie ma do VAT i

    To ja może zapytam:

    Co Klient zrobił z fakturami z 2000 roku?

    Marta

  • 7. Data: 2003-02-17 14:34:02
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    > Klient zaliczyl je do KUPy;-)

    No to już wiadomo, jak jest odpowiedź ;-)

    Marta

    PS. Skąd to półgodzinne przesunięcie w czasie? Trochę zakłóca śledzenie
    wątku.

  • 8. Data: 2003-02-17 14:42:53
    Od: "Wojciech Niemira" <a...@z...pl>

    Użytkownik "MartaW"