  • 1. Data: 2010-03-09 13:37:40
    Temat: Nowe stanowisko MF w sprawie diet transportowców
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Mam nadzieję, że jeszcze nie było na grupie:

    http://www.nettax.pl/serwis/nowosci/2010/100219_1.ht
    m?rss

    W związku z powyższym, po ponownym przeanalizowaniu przedmiotowego problemu
    z uwzględnieniem ukształtowanego w ostatnim okresie jednolitego orzecznictwa
    wojewódzkich sądów administracyjnych i Naczelnego Sądu Administracyjnego,
    podzielam stanowisko utrwalone w linii orzecznictwa tych sądów, dotyczące
    możliwości zaliczania do kosztów podatkowych diet z tytułu podróży
    służbowych, odbywanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej w
    zakresie usług transportowych.

    Pozdr,
    m.w.

  • 2. Data: 2010-03-09 14:12:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-03-2010 o 14:37:40 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.nettax.pl/serwis/nowosci/2010/100219_1.ht
    m?rss

    > W zwi?zku z powy?szym, po ponownym przeanalizowaniu przedmiotowego
    > problemu
    > z uwzglednieniem ukszta?towanego w ostatnim okresie jednolitego
    > orzecznictwa
    > wojewódzkich s?dów administracyjnych i Naczelnego S?du Administracyjnego,
    > podzielam stanowisko utrwalone w linii orzecznictwa tych s?dów, dotycz?ce
    > mo?liwo?ci zaliczania do kosztów podatkowych diet z tytu?u podró?y
    > s?u?bowych, odbywanych w ramach prowadzonej dzia?alno?ci gospodarczej w

    Cywilizacja w której problemami tej rangi zajmują się NSA, SN i MF, musi
    upaść..

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-03-09 14:17:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-03-2010 14:37, my way pisze:
> [...]
    > możliwości zaliczania do kosztów podatkowych diet z tytułu podróży
    > służbowych, odbywanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej w

    Należy Ci się duuuże piwo, właśnie mam na tym punkcie małą scysję.

    Ha ha ha, jutro im to pokażę!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2010-03-09 18:45:25
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-03-2010 o 15:12:21 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    m?rss

    > Cywilizacja w której problemami tej rangi zajmują się NSA, SN i MF, musi
    > upaść..

    Apropos upadku:

    http://www.podatki.biz/artykuly/28_9888.htm

    Coś koło 20 sędziów NSA zajmujących się znaczeniem sformułowania
    zwrotu "niewydanie interpretacji" użytego w art. 14o § 1...
    A wystarczyłoby trzech (czy ilu tam trzeba) sędziów Trybunału Stanu i
    jeden kat..

    --
    Tomek