  • 1. Data: 2004-01-01 09:39:48
    Temat: Płatnik-ZUS-OFE
    Od: berbec <b...@z...com.pl>

    Witam. Male wyjasnienie na poczatku... nie przegladalem archiwum z braku
    czasu. Jezeli dowiem sie, ze "to bylo" to poszukam.

    Zaczynam wyjasniac wysokosc skladek przekazanych przez ZUS do OFE. Taki
    przyklad:
    Moja zona byla w sierpniu 2001 roku na wychowawczym. Z zakladu pracy
    dostala ZUS RMUA.
    Dane z druku:
    Podstawa wymiaru skladki: 760,00
    Zdrowotne: 308,80
    Emerytalne (fin. przez platnika): 148,35
    Rentowe (fin. przez platnika): 98,80
    Zdrowotne: 23,93
    Reszta same zera.

    Z OFE dostala informacje ze za ten miesiac wplynela skladka w wysokosci
    55,48 zl.

    W zwiazku z tym mam pytanie: jak ja wyliczyc na podstawie tego RMUA?
    To na poczatek. Reszta pytan potem...:-)

    Pozdrawiam w Nowym Roku.
    Ryszard.

  • 2. Data: 2004-01-01 10:42:44
    Temat: Re: Płatnik-ZUS-OFE
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-01-01 10:39, Użytkownik berbec napisał:
> [...]
    > 55,48 zl.
    >
    > W zwiazku z tym mam pytanie: jak ja wyliczyc na podstawie tego RMUA?
    > To na poczatek. Reszta pytan potem...:-)

    55,48 = 7,3% z 760

    19,52% = 12,22% + 7,3%

    Tomek

  • 3. Data: 2004-01-01 11:38:38
    Od: berbec <b...@z...com.pl>

    > 55,48 = 7,3% z 760
    >
    > 19,52% = 12,22% + 7,3%
    >
    > Tomek

    Czyli ok. Dziekuje.
    Teraz nastepne.
    W otrzymanym RMUA od pracodawcy za np. maj 2001 nie ma czesci I.B., a w
    zwiazku z tym podstawy wymiaru skladki. Oczywiscie zona byla na
    wychowawczym. Jest natomiast kwota wyplaconego zasilku wychowawczego:
    276,90 - czy na tej podstawie mozna obliczyc wysokosc skladki, ktora
    powinna byc przekazana przez ZUS do OFE? Czy moze trzeba nowe
    (kompletne) RMUA zalatwic?

    Ryszard.