  • 11. Data: 2003-02-05 16:28:04
    Temat: Re: Płatnik dajcie mu już spokój
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > To się powinno nazywać "Edytor Tekstu Płatnik"
    > jeśli wszystko w nim wyliczymy właściwie, wpiszemy własciwie to nam
    > wydrukuje dobry druk.
    No nareszcie zrozumiałeś.
    > Po co mu właściwie możliwość liczenia skladki zdrowotnej 8 % od podstawy w
    > programie Płatnik?
    > Dla ćwierćetatowca i tak powinniśmy liczyć po staremu 7,75 %
    > a ten debilny program liczy 8 % ......... a po co liczy????
    A tu nie zrozumiałeś. Chodziło mi o podstawę.

    > a swoją drogą możecie mówić że jestem upierdliwy....
    > ale znam edytory tekstów dożo tańsze, a nawet darmowe i lepsze od programu
    > Płatnik.
    >
    > Jacku ja zapłaciłem masę pieniedzy za program Płatnik i rządam
    przynajmniej
    > podstawowych możliwości przy wykonywaniu nim deklaracji.
    To ty go kupiłeś? nie rozumiem...
    > Jacku ten program miał być dla płatników składek
    > jego wymiar czasu pracy (np. 1/1, 1/2, 1/4) na drukach ZUS-ZUA, dane te są
    > bazie danych Płatnika.
    > Jak wyrejestrowujesz pracownika, niestety musisz podać jedo dane jeszcze
    > raz. Ten debilny program tego nie podpowie i nie wstawi.
    Od zatrudnienia do zwolnienia może się zmienić etat.
    > Po dwóch latach, jak Prokomowi dupe trułem, umożliwili nam na korzystanie
    > zasobów bazy pod względem imion, nazwisk i nrów identyfikacyjnych bez
    > przepisywania.
    > Przepisywanie ich ciągłe powodować mogło błędy.
    A ja do tego czasu myslałem że to moja zasługa, bo ja się tyle dupy
    prokomowi otrułem....
    > pozdrawiam
    > fart
    PawełJ

  • 12. Data: 2003-02-05 16:43:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > przynajmniej
    > To ty go kupiłeś? nie rozumiem...

    Nie pisał, że kupił tylko, że zapłacił.
    Ja też zapłaciłem.

  • 13. Data: 2003-02-05 16:58:43
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> wrote:
    > Nie pisał, że kupił tylko, że zapłacił.
    > Ja też zapłaciłem.

    Dodaj jeszcze że WSZYSCY zapłacili,nawet Ci którzy Płatnika na oczy nie
    widzieli i nigdy nie będą z niego korzytać.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 14. Data: 2003-02-05 17:04:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Dodaj jeszcze że WSZYSCY zapłacili,nawet Ci którzy Płatnika na oczy
    nie
    > widzieli i nigdy nie będą z niego korzytać.

    Dodaję :-)

  • 15. Data: 2003-02-05 20:07:00
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > nie
    >
    > Dodaję :-)
    aaaaa coś miałem napisać ale chyba szkoda słów......
    PawełJ

  • 16. Data: 2003-02-06 00:59:37
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > ...wystarczy nauczyć się obsługi, a nie psioczyć do upadłego, że nie da
    się
    > tego, nie da się tamtego...

    ========================
    4.01 calkiem odmiennie zachowuje sie przy wyliczaniu deklaracji DRA dla
    opłacających skladki za siebie samych. Poprzedniemu platnikowi wystarczylo
    wprowadzic podstawy i jesli jakies pole ze skladkami bylo juz wypelnione, to
    button "wylicz" nie zmienial go, tylko wyliczal pozostale. Obecnie PP w
    sytuacji gdy ktores pole ze skladkami jest wypelnione usuwa wprowadzone
    przez nas podstawy i wprowadzone skladki zeruje. Bardzo denerwuje mnieta
    nigdzie nie opisana zmiana.

    Tomek A.

  • 17. Data: 2003-02-06 23:42:14
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No i nie zapomnij-ma być dostępny dla każdego, w dodatku za free.

    Jeżeli to miala byc aluzja do płatnika to on nie jest za free.

    Sark

  • 18. Data: 2003-02-06 23:55:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To się powinno nazywać "Edytor Tekstu Płatnik"
    > jeśli wszystko w nim wyliczymy właściwie, wpiszemy własciwie to nam
    > wydrukuje dobry druk.

    Dokładnie TAK ! :-))

    > czekanie potulne na zmiany już nie skutkuje. Kto siedzi cicho, grzecznie i
    > czeka na srawiedliwy wyrok, ten zawsze w dupe dostaje.
    > Trzeda drzeć morde aż ktoś zdziwiony przyzna Wam racje i zapyta, dlaczego
    > wcześniej nikt mu o sytuacji nie powiedział, po czym dostaniecie jedną
    > czwartą z tego co Wam się należy ale to i tak będzie więcej niż poprzednie
    > ZERO..

    Masz rację, trudno się z Toba nie zgodzić.

    A w kontekście rozmów o płatniku ... mały ot :)
    http://www.rp.pl/dodatki/nieruchomosci_030106/nieruc
    homosci_a_15.html

    Sark

  • 19. Data: 2003-02-06 23:59:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To ty go kupiłeś? nie rozumiem...

    Naprawdę nie rozumiesz skąd "idą"(=kto finansuje, kto płaci) pieniądze na płatnika ?

    Sark

  • 20. Data: 2003-02-07 07:40:09
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Naprawdę nie rozumiesz skąd "idą"(=kto finansuje, kto płaci) pieniądze na
    płatnika ?
    > Pozdrawiam
    > Sark
    Wiem kto sfinansował produkcje płatnika. I uważam,że program jest jaki jest
    i zbyt wiele zarzucić mu nie można. Po prostu mozna się czepiać jak
    wszystkiego.
    Tylko, że jest jeszcze inna strona całej sprawy. To co chce kolega fart od
    platnika to jest zadaniem programu płacowego. Jeżeli koledze uda sie
    przekonac prokom o słuszności swoich pomysłów to znów ktos będzie musiał
    płacić za zmiany w programie większości osobom nie potrzebne.
    Kolega fart nie napisał jeszcze że np. płacimy podatek na drogi których nie
    mamy, płacimy na kasę chorych a w kasie kasy nie ma. Uważam, że jest wiele
    powazniejszych wyplywów naszej kasy, z którymi góra robi co sobie chce.
    PawełJ