  • 21. Data: 2003-02-07 10:27:33
    Temat: Re: Płatnik dajcie mu już spokój
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "pawel J" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b1vnua$9m2$1@news.onet.pl...

    > płatnika ?
    > Wiem kto sfinansował produkcje płatnika. I uważam,że program jest jaki
    jest
    > i zbyt wiele zarzucić mu nie można. Po prostu mozna się czepiać jak
    > wszystkiego.

    Uczniowie z kolka informatycznego z V LO w Krakowie,
    na zajeciach wakacyjnych zrobilabu lepszy.
    (i prosze mi wierzyc, ze nie mam nic wspolnego z V LO poza tym,
    ze znam troche tych uczniow..)

    > Tylko, że jest jeszcze inna strona całej sprawy. To co chce kolega fart od
    > platnika to jest zadaniem programu płacowego. Jeżeli koledze uda sie
    > przekonac prokom o słuszności swoich pomysłów to znów ktos będzie musiał
    > płacić za zmiany w programie większości osobom nie potrzebne.
    > Kolega fart nie napisał jeszcze że np. płacimy podatek na drogi których
    nie
    > mamy, płacimy na kasę chorych a w kasie kasy nie ma. Uważam, że jest wiele
    > powazniejszych wyplywów naszej kasy, z którymi góra robi co sobie chce.
    > PawełJ

    NIe mam "przyjemnosci" "byc zapoznanym" z najnowsza werska
    platnika. Ale poprzednio najnowsza nie obslugiwala
    Ctrl^C i Ctrl^V (na przyklad).
    informaowiala ze blednie wyliczony dokument jest wypelniony poprawnie itp...
    itd.

    Boguslaw

  • 22. Data: 2003-02-07 16:28:47
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeżeli to miala byc aluzja do płatnika to on nie jest za free.

    Ja poszedłem trochę dalej.A pofantazjować chyba każdy może:-)))

    Jacek

  • 23. Data: 2003-02-07 16:53:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 7 Feb 2003 11:27:33 +0100), "Boguslaw
    Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >Uczniowie z kolka informatycznego z V LO w Krakowie,
    > na zajeciach wakacyjnych zrobilabu lepszy.

    Zważ jednakoż, że PP to tylko prosty programik wspomagający. Zrobiony
    na ,,odpierdol się'' bo i po co się starać, skoro nikt więcej nie
    zapłaci za starania.

> [...]
    >Ctrl^C i Ctrl^V (na przyklad).
    >informaowiala ze blednie wyliczony dokument jest wypelniony poprawnie itp...

    Nie wspomnę o tym, że szkopka wyczyniana przez duet PP i
    Teletransmisja + cyrki z zamotanym sposobem wysyłania woła o pomstę do
    nieba, bowiem w pół godziny jestem w stanie napisać program, który
    zrobi to jednym przyciskiem (pomijając oczywiście tajność
    specyfikacji, o którą walczy Sergiusz).

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/