  • 1. Data: 2004-06-07 06:45:17
    Temat: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: "antonina" <...@o...pl>

    Czy ktos byłby uprzejmu napisać jak robi sie zapasowa kopię (na dyskietke
    lub CD) z programu PLATNIK?

    A.

  • 2. Data: 2004-06-07 07:06:31
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "antonina" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    płatnik robi wszystkie zapisy dla płatnika w formacie pliku .kdu i rep.
    poszukaj tych plików w płatniku i je skopiuj na dyskietkę .
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-07 07:13:35
    Od: "antonina" <...@o...pl>

    "Opix" <f...@v...pl> wrote in message news:ca146m$sb8$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > płatnik robi wszystkie zapisy dla płatnika w formacie pliku .kdu i rep.
    > poszukaj tych plików w płatniku i je skopiuj na dyskietkę .

    Dobrze jesli o tym samych myślimy.
    Ja chce mieć kopie na wypadek jakiejś awarii komputera i utraty danych.
    Czy postępuja w opisany przez Ciebie sposób bedę mieć dobra kopie?
    W szczególności czy będzie to kopia całości danych czy tylko wybranych
    dokumentów? (Pewnie mogłabym to sama sprawdzić, ale obecnie nie mam dostępu
    do Programu)

    I jak "wgrać" te pliki w razie potrzeby?
    Dziękuje
    A.

  • 4. Data: 2004-06-07 07:21:15
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    > "Opix" <f...@v...pl> wrote in message

    są to pliki z zapisamii danych .wprowadzzając płatnika nadajesz
    programowi nakaz zapisania i automatycznego ponowiania wpisu pod wybrana
    nazwa płatnika .założmy że firma nazywa się kowalski więc przy
    wprowadzaniu program pyta się jak bedzie nazwa archiwum i trowrzy ci dwa
    pliki dla kowalskiego .gdy wyrzucisz program z pc a masz pliki
    kowalski.rep i kowalski.kdu przegrane to przy ponownej instalacji jest
    na wejsci programu pytanie czy chcesz wprowadzic płatnika nowego czy
    odwołać się do starej bazy i wtedy podajesz połozenie tych plików na tym
    gdzie je przechowujesz i program automatycznie tworzy ponownie
    kowalskiego wraz z wszystkimi jego danymi i wprowadzonymi
    dokumentami.jak bedzies postepować przy instalowaniu ponownym według
    kolejności i sensu pytań to się nie pomylisz
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 5. Data: 2004-06-07 09:41:40
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

    > płatnik robi wszystkie zapisy dla płatnika w formacie pliku .kdu i rep.
    > poszukaj tych plików w płatniku i je skopiuj na dyskietkę .

    Opix - skąd tyś się wziął.
    To było w bardzo starym płatniku, teraz wszystko siedzi w jednej bazie mdb.
    Najczęściej c:\program files\prokom...\płatnik\baza\ tutaj_nazwa_bazy.mdb
    A w programie jest prościutki kreator, który pyta gdzie zrobić archiwalna
    bazę mdb

  • 6. Data: 2004-06-07 10:59:57
    Od: "antonina" <...@o...pl>

    "Olek" <o...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > A w programie jest prościutki kreator, który pyta gdzie zrobić archiwalna

    Ale mnie nie chodzi o archiwalna bazę danych, tylko o jej kopie na nośniku
    zewnętrznym. Kreator przygotowuje baze na dysku twardym. Czy dobrze
    rozumuję?
    A.

  • 7. Data: 2004-06-07 11:06:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik antonina napisał:

> [...]
    >

    > Ale mnie nie chodzi o archiwalna bazę danych, tylko o jej kopie na nośniku
    > zewnętrznym. Kreator przygotowuje baze na dysku twardym. Czy dobrze

    Nie sprawdzałam, ale podobno ta kopie którą robi Platnik to można sobie
    o kant [...] potłuc. Tak sie wyraził znajomy informatyk któremy przyszło
    odtwarzać Płatik po padzie dysku.
    Ja zrzucam na płytę caly katalog z płatnikiem.
    W razie czego wystarczy zrzucić to z powrotem na dysk i "nainstalowac"
    na to program.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-06-07 17:23:02
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    > Ale mnie nie chodzi o archiwalna bazę danych, tylko o jej kopie na nośniku
    > zewnętrznym. Kreator przygotowuje baze na dysku twardym. Czy dobrze
    > rozumuję?

    Dobrze rozumujesz, ale Olek też dobrze Ci podpowiedział. Wszystko (od wersji
    5 wzwyż) co w Płatniku istotne siedzi w bazie *.mdb
    (o ile używasz formatu Accessa a nie SQL Server).
    Dodatkowo jeżeli używasz archiwum - to także jest pliczek *.mdb tylko o
    innej nazwie. Zatem warto robić kopie obu tych plików.
    Jeszcze jedno jest istotne przy odzyskiwaniu Płatnika - hasło do bazy :-).

    ziolo

  • 9. Data: 2004-06-07 18:24:58

    A jak uzywam SQL Server?
    Marek

  • 10. Data: 2004-06-08 07:15:02
    Od: "antonina" <a...@o...pl>

    "ziolo" <z...@p...fm> wrote in message
> [...]

    > ziolo

    c:\program files\prokom...\płatnik\baza\ tutaj_nazwa_bazy.mdb
    Jesli mam juz ta ikone to: prawy przycisk myszy, kopiuj, CD - i już?

    A.