  • 1. Data: 2007-02-08 09:52:25
    Temat: Platnik - pytanie o podstawy wymiaru skladek
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Witam,

    Przeklikalem pol platnika (nowozainstalowanego) i nie moge znalesc, jak
    wczytac/zaimportowac/pobtrac z netu podstawy wymiaru skladek. Znalazlem,
    gdzie wpisac (jak robie DRA), ale chcialbym, zeby mi automatycznie
    pobieral...

    Bede wdzieczny za wskazowki.

    Pozdr
    hiki

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 2. Data: 2007-02-08 10:33:30
    Temat: Re: Platnik - pytanie o podstawy wymiaru skladek
    Od: k...@m...pl (księgowość mebel-box)

    to kochany dopiero będzie - za jakieś 10-20 lat :-)
    na razie jesteś skazany na przeklepywanie

    Bożena

  • 3. Data: 2007-02-08 11:23:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Hikikomori San napisał(a):
> [...]
    > wczytac/zaimportowac/pobtrac z netu podstawy wymiaru skladek. Znalazlem,
    > gdzie wpisac (jak robie DRA), ale chcialbym, zeby mi automatycznie
    Wam to się w d*pach z tego dobrobytu poprzewracało!!! No patrzcie go -
    automatycznie by chciał! A nie łaska sobie przeklepać?? Niech się
    cieszy, że co miesiąc nie musi podania składać o wydanie tych podstaw,
    tylko sobie na stronie zusu zobaczy!

    ;-)

    Maciek

  • 4. Data: 2007-02-08 11:44:16
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    księgowość mebel-box wrote:
    > to kochany dopiero będzie - za jakieś 10-20 lat :-)
    > na razie jesteś skazany na przeklepywanie

    No nie zartuj?! PRzez tyle lat i caly Prokom nie poradzil sobie z
    zasysaniem jednego arkusza XML z danymi, aktualizowanymi w ZUS?!

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 5. Data: 2007-02-08 11:45:38
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Maciek wrote:

> [...]
    > automatycznie by chciał! A nie łaska sobie przeklepać?? Niech się
    > cieszy, że co miesiąc nie musi podania składać o wydanie tych podstaw,

    To ja chyba zostane przy recznym wypisywaniu ;) Nie jest tego duzo, a co
    i gdzie wpisac jest dokladnie na necie razem z tym ile ma suma wyniesc i
    jakie sa podstawy.

    W kazdym bardz razie dziekuje... za sciagniecie na ziemie... ;)

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 6. Data: 2007-02-08 14:47:56
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak wczytac/zaimportowac/pobtrac z netu podstawy wymiaru skladek.
    > Znalazlem, gdzie wpisac (jak robie DRA), ale chcialbym, zeby mi

    O naiwny ;-) Tez tego szukałem, zastanawiałem się, dumałem, jak program
    za tyle mln peelenów nie potrafi co miesiąc ściągnąć aktualnych kwot,
    jednak nie doszukałem się. No i nie zapomnij dopisać w ustawieniach
    nowej stopy procentowej składki zdrowotnej - 9%, też automatycznie nie
    robi... ilu wyśle ze starą to jeden prezes zusu wie ;-)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 7. Data: 2007-02-08 16:30:59
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Rafal... wrote:

> [...]
    > nowej stopy procentowej składki zdrowotnej - 9%, też automatycznie nie
    > robi... ilu wyśle ze starą to jeden prezes zusu wie ;-)

    Poniewaz dzis liczylem "recznie" DRA, przez wpisanie cyferek ze strony
    wskazniki serwisu www.pit.pl to mialem porownanie i sam doszedlem do
    tego, ze zdrowotny 9% tez trza wpisac.

    O tempora, o mores, ten program nie rozni si eniczym od wypisywania
    recznego, wloasciwie wszystko mu trzeba wpisac.

    Toz na studenckich praktychach kiedys lepsze rzeczy napisalem... :/

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>