eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek VAT z zakupu z innego kraju UE nie bezpośrednio przez firmę › Podatek VAT z zakupu z innego kraju UE nie bezpośrednio przez firmę
  • Data: 2008-04-13 07:45:03
    Temat: Podatek VAT z zakupu z innego kraju UE nie bezpośrednio przez firmę
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem zielony i przepraszam za być może oczywiste pytanie, choć dla
    mnie nie:
    Jeśli zakupię towar osobiście (nie-vatowiec) za granicą z podaniem na
    fakturę sprzedażową danych firmy VAT-owej, a zapłacę z własnego konta,
    przy czym później mnie firma zwróci przelewem tą kwotę, to byłoby to
    akceptowane przez US przy zwrocie VAT-u dla tej firmy?
    Ujmując pytanie krócej - czy firma VAT-owa może kupić towar z innego
    kraju UE z wykorzystaniem nie swojego konta i żeby miała możliwość
    odzyskania VAT-u?
    Pozdr. - J