  • 1. Data: 2008-05-11 13:26:19
    Temat: Podatek od spadku (mieszkanie)
    Od: "krzyśek gawor" <k...@g...com>

    Witam.
    Mam dostać w spadku mieszkanie od 'cioci' (brak bliskiego pokrewieństwa -
    rodzina, ale dalsza - rodzeństwo dziadków). Co powienienem zrobić, żeby
    ograniczyć koszty z tym związane do minimum? Rzecz jasna 'ciocia' żyje, ma się
    dobrze i mam nadzieję, że szybko spadku nie dostanę, ale wolę się teraz
    zorientować niż obudzić się z ręką w nocniku.

    Jestem tam zameldowany. Czy o czymś jeszcze powinienem pomyśleć?

    pozdrawiam,
    Krzyśek Gawor