    From: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ponownie PIT-11
    Date: Thu, 06 Mar 2003 22:17:46 +0100

    Witam!
    Mam problem z US i PIT-37. Prosze o pomoc i wyjasnienia.
    Jestem pracownikiem naukowym i w picie 11 mam wypelnione pola
    34 XXXX 35 XXXX jako wynagrodzenia ze stosunku pracy

    38 XXXX 39 XXXX
    Moje pytanie brzmi czy obliczajac koszty przychodu moge do maksymalnej
    kwoty kosztow uzyskania przychodu wynikajacej ze stosunku pracy (czy 1
    czy tez kilka PIT-11) doliczyc koszty z poz. 39 czy nie. US twierdzi ze
    nie i jest to dla mnie oczywisice niekorzystne .
    Bardzo prosze o odpowiedz!
    Pozdrawiam!
    Rajmund