    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Potwierdzenie (było: 0,30 PLN na FGSP...)
    Date: Fri, 17 May 2002 22:16:03 +0200

    On Fri, 17 May 2002, Janusz B. wrote:

    >+ "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in
    [...]
    >+ > Mam podpięte potwierdzenia przelewów do DRA.
    >+
    >+ a skad masz te potwiedzenia?
    >+ do kazdej transakcji zamawiasz potwierdzenie za 5 zl? Czyli rozumiem przelew
    >+ kosztuje Cie dodatkowo 5zl / sztuka?

    Może powyciągamy znane fakty ;)
    1. Czy jest prawdą, że co najmniej co poniektóre banki internetowe
    powierdzenie bądź wyciąg wysyłają (owszem), ale *bez* pieczątki
    i autografu ?
    1a. Czy wydruk sporządzony w banku ma większą moc prawną
    (i po czym to poznać) niż sporządzony z "tak samo poukładanych
    bitów" :) w firmie/domu/kawiarni internetowej(głupota, ale...) ?
    2. Czy jest prawdą, że rozp. ds. KPiR (w odróżnieniu od takiej
    np. Ustawy o VAT) *nie wymaga* podpisu osób wystawiających
    np. na paragonach itp. (art.14) ale również dowodach opłat
    "bankowych i pocztowych" (art.13.4), w odróżnieniu od np.
    art.13.5 (inne) do których wymaga się m.in. art. 12.2.3.d,
    czyli podpisów ?
    3. Czy jest oczywiste, że zapis iż "dokument elektroniczny
    nie wymaga stempla i podpisu" wziął się z czyjegoś humoru
    (tylko) ?

    >+ No to masz ok.

    Ja go tam będę bronił ;) (z wiadomego powodu :))

    Zaznaczam *wyraźnie* że nadawanie dokumentowi pt.
    "samodzielnie wydrukowany wyciąg" *własnych* numerów
    uważam za niedopuszczalne (jak w poście obok), stąd
    raz czasu spodobał mi się pomysł z DW :) Być może
    pomysł z DW nie jest najlepszy :], ale może i nie
    taki najgorszy...

    >+ Janusz

    Pozdrowienia, Gotfryd