  • 1. Data: 2004-02-20 07:52:14
    Temat: Problem z Płatnikiem
    Od: "Marek.J" <s...@i...pl>

    Wczoraj zainstalowałem sobie nowego płatnika i mam dziwny problem, może ktoś
    z was cos poradzi.
    Instalacja poszła bez problemów,odpalam program mam plansze z nazwa
    użytkownika wpisuje
    hasło i zatwierdzam w tym momencie wywala mi komunikat o błędnej dacie i
    faktycznie data wygląda tak 200.02.2004
    po prostu pojawia się dodatkowe zero w pierwszym członie daty.

    Instalowałem płatnika kilkakrotnie i niema zmian data w windzie i w biosie
    jest prawidłowa system to Win98.

    Pozdrawiam i Dziękuję za wszelkie sugestie

    Marek.J

  • 2. Data: 2004-02-20 08:19:56
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Marek.J wrote:

> [...]
    > biosie jest prawidłowa system to Win98.
    >
    > Pozdrawiam i Dziękuję za wszelkie sugestie

    2 metody:
    lepsza - ściągnij ze strony ZUS poprawki (3,8 MB) i zainstaluj przed
    pierwszym uruchomieniem płatnika
    gorsza - zmień datę na grudzień 2003, zainstaluj, zmień datę na
    aktualną, uruchom

  • 3. Data: 2004-02-20 12:27:38
    Od: "Olek" <o...@z...com.pl>

> [...]
    > po prostu pojawia się dodatkowe zero w pierwszym członie daty.
    >
    > Instalowałem płatnika kilkakrotnie i niema zmian data w windzie i w biosie

    czy miałeś zainstalowaną wersję 5

    Jezeli nie zainstaluj wczśniej, potem odinstaluj 6 i zainstaluj jeszcze raz
    A data tak właśnie jest zapisana w rejestrze. Na różnych systemach różnie
    jest zapisywana, ale w wypadku tak ma być

  • 4. Data: 2004-02-20 13:16:13
    Od: "Marek.J" <s...@i...pl>

    Dzięki wielkie jak tylko pojadę do ciotki i przetestuje to poinformuje was o
    wynikach.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-20 13:17:46
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Olek wrote:

> [...]
    > jeszcze raz A data tak właśnie jest zapisana w rejestrze. Na różnych
    > systemach różnie jest zapisywana, ale w wypadku tak ma być

    A jesteś pewien, że wiesz co piszesz?

  • 6. Data: 2004-02-20 16:29:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 20. lutego 2004 08:52 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Marek.J:

> [...]
    > faktycznie data wygląda tak 200.02.2004
    > po prostu pojawia się dodatkowe zero w pierwszym członie daty.

    Znany błąd Płatnika 6. Ale jest już poprawka. Wystarczy zassać ze strony
    ZUS-u i już.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-02-20 19:16:03
    Od: m...@t...pl (tlen)

    > Pozdrawiam i Dziękuję za wszelkie sugestie

    Sugestie są takie :
    zmień datę na październik 2014
    zainstaluj program
    uruchom go
    wpisz w niego co będzie chciał
    wyjdz z programu
    zmień datę na aktualną

    teraz możesz pracować na nim przez 10 lat bez żadnych problemów :):):):)

    Michał