    From: "senTens" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Problem z odliczeniem internetu
    Date: Tue, 8 Apr 2008 18:36:44 +0200

    Witam

    Mam problem z moim byłym pracodawcą. Otrzymałem pocztą pit-11 i chciałbym
    się rozliczyć z US.

    Rok temu specjalnie podpisałem umowę na internet na moje nazwisko. Chciałem
    odliczyć za 8 m-cy 560zł.

    Umowę o pracę miałem podpisaną na pół etatu. Miała to być normalna umowa i
    chyba taką podpisałem. Jest w niej wynagrodzienie 449,55 zł brutto.
    Zgodziłem się na taką umowę ponieważ jestem studentem i chciałem otrzymywać
    więcej pieniędzy poza umową.

    Niestety mój pit-11 który dostałęm pocztą wygląda co najmniej "dziwnie".

    Cały przychód to 5616,00 zł
    Koszty uzyskania przychodów to 1302,00 zł
    Dochów 4314,00 zł

    Składki na ubezpieczenie społeczne to 1008,72 zł
    a składki zdrowotne to 55,62 zł !!!

    Jak to możliwe, że mam takie małe składki zdrowotne i dlaczego zamiast
    odliczyć sobie internet mam ok 60,00 zł zapłacić podatku??

    Bardzo proszę o pomoc, wydaje mi się, że jest to ominięcie przepisów, a
    także niezgodność z moją podpisaną umową. Chciałbym wiedzieć czy mam po co
    iść do sądu pracy.

    Z góry dziękuję za wszystkie informacje.

    jeśli ktoś nie chce pisać na forum proszę o info na maila j...@a...pl

    Pozdrawiam serdecznie